Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes folket om Javelinglitchen da? Det er litt komisk å springe rundt som en selvmordsbomber, men det er ganske billig.. Spesielt plagsomt er det når *alle* bruker det i Rust FFA.

 

(Javelinglitch: Bytt våpen til Javelin, armer en Semtex og bytt tilbake til Javelin uten å kaste Semtexen. Når du blir drept vil Javelinen av en eller annen grunn gå av og alle fiender rundt deg får en trist skjebne.)

Nettopp lvl 50. Funker det på PC også?

Lenke til kommentar

Tror ikke at man kan bli utestengt på grunn av misbruk av denne typen "feil" i spillet, har i hvert fall aldri hørt om noen det har skjedd med. Selv har jeg lagd en klasse med riot shield + blast shield som jeg bruker når jeg ender opp sammen med en gjeng som bruker glitchen. Overlever det meste av eksplosjoner med den kombinasjonen.

 

Det er litt morsomt at cirka halvparten ikke inser at perken Danger Close er en viktig del av oppskriften...

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ninja perken funker hvertfall ikke hos meg, utrolig irriterende :(

På hvilken måte da ?

 

Visst personer hører fotstegene dine så er det på grunn av at du ikke har hatt nok nærkamp kills med ninja perk enda.

Lenke til kommentar
Mener å ha hørt at Ninja perk er litt bugga. Noen ganger så kan det hende at man dukker opp på HB-sensoren til fienden.

 

Er nøyaktig der jeg blir tatt, på HBS, jeg har coldblooded og ninja og våpen med lyddemper, men ser på killcam at han faktisk så en rød prikk på HBS sin, utrolig iriiterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...