Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvordan er det dere får så mange kills på foreksempel ground war? Har sett folk som har over 50 kills på en match. Hvordan får de til dette?

 

Stort sett pga killstreak rewards. Hvis det er få av motstanderene med launchers sanker man lett kills med harrier, pavelow, chopper gunner osv. Dog det er ikke vanskelig å få 40+ kills på maps som f.eks Scrapyard eller Favela dersom man er litt hissig i spillestilen. Får stort sett mellom 30 og 60 kills på Favela/Sub Base/Scrapyard dersom motstanderene ikke er alt for gode. Bruker da enten akimbo SMG med marathon/lightweight eller assault rifles.

 

Prestiget nå. Gadd ikke gjøre ferdig alle perk challenges alikevel hehe. Lvl 6 nu :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mariofrans, Scar er ikke bra, den yter ikke i CQB, alt for lite magasin så man kan ikke ta ned to fiender. Scar er dårlig på avstand, når man skal skyte langt så hopper siktet pga for dårlig abosorbering av rekrylen.

M4 f.eks er ganske bra til CQB, den er lett å styre, stort magasin og den skyter bra på avstand.

Lenke til kommentar
Hvis du har feks 5 kills og 0 deaths, hva er ratioen din da? 0? 5/0 er jo 0 ? og det kan jo ikke være 5, fordi 5/1 er 5. Hva regnes det som?

 

Det regnes som 5 i k/d ratio. Om du dør 0 ganger i løpet av en match, så blir 0 regnet som en 1. Det er sikkert fordi om de skulle ha regnet ut 5/0, ville du ha hatt en uendelig k/d ratio, og det skaper bare problemer. ;)

 

Edit: Strengt tatt er 5/0 ikke definert, men man regner det gjerne som uendelig. Skal du ha et dataprogram til å dele noe på 0, kan du få mange rare resultater, feks at programmet lukker seg, at du får "not a number" som svar osv. Derfor er det mye lettere å bare late som 0 er 1 i dette tilfellet.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Æsj, jeg takler ikke å spille MW2 live! Jeg bor i et studentkollektiv, så NAT'en min (network address translation) er Strict, noe som gjør at jeg ikke kan joine venner, og når jeg er in-game ligger jeg et halvt sekund bak alle andre, så jeg kan kun få kills om jeg kommer bak dem :mad:

 

Når jeg er hjemme hos familien og spiller på lillebror sin Xbox går det glatt, mens på hybelen er det umulig :(

Lenke til kommentar
Æsj, jeg takler ikke å spille MW2 live! Jeg bor i et studentkollektiv, så NAT'en min (network address translation) er Strict, noe som gjør at jeg ikke kan joine venner, og når jeg er in-game ligger jeg et halvt sekund bak alle andre, så jeg kan kun få kills om jeg kommer bak dem :mad:

 

Når jeg er hjemme hos familien og spiller på lillebror sin Xbox går det glatt, mens på hybelen er det umulig :(

 

Du må bare inn i routeren og endre noe instillinger. Sjekk hva slags router det er og søk på nettet hvordan du åpner NATen. Selv jeg som sitter på nett fra høyskolen (studentleilighet) har NAT:Open.

 

Noen andre som føler enkelte folk er usansynlig raske til å trekke kniven? Ofte når jeg løper rundt og plutselig overrasker fiender har de faen meg drept meg lenge før jeg i det hele tatt har reagert nok til å flytte fingeren fra D til E. Hvilken key har dere knife på? E er default, men må vel finnes noe smartere så man slipper å flytte fingeren.

Lenke til kommentar
Du må bare inn i routeren og endre noe instillinger. Sjekk hva slags router det er og søk på nettet hvordan du åpner NATen. Selv jeg som sitter på nett fra høyskolen (studentleilighet) har NAT:Open.

 

Sikker på at din NAT ikke er åpen fra før av, da? Jeg har ikke ruter, jeg bruker bare vanlig kabel :blink:

Jeg vet hvordan jeg åpner NAT'en via ruter (gjorde det hjemme før), men jeg trodde ikke det skulle være mulig å åpne NAT hvis selve kollektivets nettverk er strict?

Lenke til kommentar
Noen andre som føler enkelte folk er usansynlig raske til å trekke kniven? Ofte når jeg løper rundt og plutselig overrasker fiender har de faen meg drept meg lenge før jeg i det hele tatt har reagert nok til å flytte fingeren fra D til E. Hvilken key har dere knife på? E er default, men må vel finnes noe smartere så man slipper å flytte fingeren.

 

Er en addon til handguns som er tacktical knife, som gjør at de bruker kniven raskere. Og vet ikke om andre gjør det, men jeg har mappet kniven til tilbake-knappen på musa. (Sånn mus med fem knapper. Bruker den med tommelen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...