Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte nettopp spec ops: 69 stjerner :) sinnsykt kult! Men må innrømme at jeg slet helt sinnsykt med "snatch and grab"... Var så sykt vanskelig. Når jeg endelig klarte den med en kamerat istad skalv jeg og kunne ikke fatte at vi hadde klart det. :p

 

Haha, men Snatch and grab var jo faktisk en av de letteste. :p

Har du prøvd den på "Veteran" co-op?

Hehe, tror ikke du har testet snatch and grab. Den er hard, no doubt. :p

Lenke til kommentar
Ikke camping som å sitte på en plass, men å bevege meg på et mindre område. Ikke bare et rom f. eks.

 

Det er kontroll av område det :p

 

Camping er etter min oppfattning, sitte i et hjørne og vente på random folk.

Slik jeg ser det så er det en grunn til at IW har laget store map --> Man skal bevege seg!

Lenke til kommentar

De jeg spilte mot når jeg var sniper på Rundown dukket opp på samme plass hele tiden. Det var faen meg utrolig, jeg kunne bare stå der og plaffe dem ned etter tur.

 

edit: Natrich, hvis jeg ser at noen runder et hjørne i nærheten av meg setter jeg meg gjerne ned og venter, men sitter der ikke lenge. I cockpiten på terminal kan man jo chille en stund, men jeg sitter aldri der lenge for score.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Når unlockes `thermal scope?

Den får du etter 20 kills med ACOG scope.

 

Btw, viste dere at når man har klart "Ghillie in the mist" (200 one-shots med sniperrifle), så vil ikke suiten lyse når noen bruker thermal scope på deg. Altså du trenger ikke cold-blooded.

 

Kilde:http://callofduty.wikia.com/wiki/Thermal_scope

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Så snutten der kniven ble kastet på Highrise, er det en standard campeplass for å plukke motstandere på andre siden ?

 

I starten av matchen er det det. Det virker som de fleste løper ut på midten, så jeg starter der, og så flytter jeg meg til en av sidene og får noen kills der. Dette gir meg alt fra 4 til 8+ kills.

 

Så beveger jeg meg gradvis utover i banen. Så det blir litt camping i starten, men det er verdt det, siden det er en såpass god start.

Det er sjelden jeg bruker sniper på Highrise, jeg pleier å bruke ACR som regel, men den taktikken fungerer for meg hvis jeg er sniper.

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar
Når unlockes `thermal scope?

Den får du etter 20 kills med ACOG scope.

 

Btw, viste dere at når man har klart "Ghillie in the mist" (200 one-shots med sniperrifle), så vil ikke suiten lyse når noen bruker thermal scope på deg. Altså du trenger ikke cold-blooded.

 

Kilde:http://callofduty.wikia.com/wiki/Thermal_scope

 

Virkelig? Det er jo awesome!

Jeg pleier ikke å bruke cold blooded som sniper, så dette er jo en fin bonus :)

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar
Det er jo ren bullshit da. Jeg så meg selv lyse opp som et juletre på killcam så sent som igår. Kan heller ikke fatte at en tittel skal gi deg noen som helst ingame bonus. Isåfall håper jeg de patcher in "My li'l Pwny" bonusen min snart. En rosa enhjørning som dreper folk med regnbuer av awesomeness.

Har du 200-one-shot-kills med sniper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...