Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Haha, ser for meg det xD

 

Bitteliten fyr som løper og skriker "HUAAAA!!!" :!:

Som løper like fort som Usain Bolt, hele tiden, og teleporterer seg til deg før han lager et lite kutt i armen du dør momentant av. Må ha vært meget hurtigvirkende gift på den kniven. For ikke å si at han ikke lager en lyd når han løper, med alt det utstyret han har på seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, ser for meg det xD

 

Bitteliten fyr som løper og skriker "HUAAAA!!!" :!:

Som løper like fort som Usain Bolt, hele tiden, og teleporterer seg til deg før han lager et lite kutt i armen du dør momentant av. Må ha vært meget hurtigvirkende gift på den kniven. For ikke å si at han ikke lager en lyd når han løper, med alt det utstyret han har på seg.

 

Hey! Supersoldat æ'kke lov! Han må ha fått opp console :p

Lenke til kommentar
Får vel det da Mutu :)

Liker best å ha mic på Spec Ops, lettere å kommunisere ;)

 

Helt enig. Spilte snøbanen (Den hvor du sniker osv) med en kis. Det var helt håpløst. Også brukte jeg mic, han hadde ikke. Og da klarte vi det på første forsøk ^^ Veteran.

 

''I'll take the left one. In 3...2...1.. fire..

Good kill''

 

Jeg digga det.

Lenke til kommentar
Hvordan er det der får må ge kills på foreksempel ground war? Har sett folk som har over 50 kills på en match. Hvordan får de til dette?

Se over posten din før du legger den til

 

Men de får det til siden de er veldig gode, taktiske, choppers etc. Eneste løsningen jeg ser.

Hva slags classer bruker de tror du? Liker å gå rundt med shotgun å bare shotte de ned, men får ikke over 30..

Så over posten, og rettet, men du var så rask til å svare at du hadde svart før jeg fikk rettet :)

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jess, klarte The Mastodon!

 

Hva er greia med den? Må man ha nøyaktig 5:1 i ratio? Har fått ratio på mye høyere enn 5:1 før, men i går så fikk jeg den plutselig.

 

Tja, visst du har f.eks 20-4 så får du en 5:1 ratio osv.

Lenke til kommentar

50 kills er ikke så vanskelig dersom matchen er nogenlunde jevn og man har chopper gunner, pavelow og harrier. Definitivt best å bruke assault rifle dersom man skal sanke kills.

 

Edit: Iskall: Ja, men jeg har jo fått sånn 30-2 og lignende, men fikk den først i går når jeg hadde rundt 15 kills.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...