Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte nettopp spec ops: 69 stjerner :) sinnsykt kult! Men må innrømme at jeg slet helt sinnsykt med "snatch and grab"... Var så sykt vanskelig. Når jeg endelig klarte den med en kamerat istad skalv jeg og kunne ikke fatte at vi hadde klart det. :p

Snatch & grab er da vitterlig sinnsykt vanskelig også. 4-5x så vanskelig som noen single player bane på veteran imo (med unntak av å løpe ned til helikoptret for å bli skutt etter den hytta). Jeg og en til sleit lenge med denne. Kom alltid minimum 5 juggernauts fra ymse retninger (og ofte 2 samtidig), og alltid når en lå nede og ikke fikk hjulpet til. Hadde heldigvis flaks siste turen, og den siste juggernauten døde på det siste skuddet mitt før jeg måtte reloade. Hadde jeg bomma hadde runden vært over. Brukte lang tid på denne, og merka meg også at fienden ble bedre og bedre (og også fler) etterhvert. Vil tro IW bevisst har gjort det slik, for på flere baner vi nesten klarte på første forsøk, sleit vi plutselig veldig etterhvert, til tross for at vi spilte bedre.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt at Ninja perk er litt bugga. Noen ganger så kan det hende at man dukker opp på HB-sensoren til fienden.

 

Er nøyaktig der jeg blir tatt, på HBS, jeg har coldblooded og ninja og våpen med lyddemper, men ser på killcam at han faktisk så en rød prikk på HBS sin, utrolig iriiterende

 

Det er en bug, Robert Bowling kommenterte det på sin twitterside. Skal se om jeg finner det igjen. Ninja virker akkurat som den skal, men du vises på killcamet. Altså, motstanderen ser ikke den røde doten du ser på killcamet.

 

Edit:

Karen som spør;

"@fourzerotwo is there a bug with the Ninja perk where it shows you on heartbeat sensors after you get killed? i keep showing on HB sensors"

 

Robert Bowling;

"@Sinothisis I've been looking into it & believe it's a killcam thing. You may not actually be seen on HB, but looks like you are in killcam"

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

På Afghan i går opplevde jeg en fyr som satt inne i en stein der ingen så han. Så bare ut som en vanlig stein, og det gikk ikke an å skyte han, men han kunne skyte ut og se helt fritt rundt seg. Sykt spesielt. Skjønte faen ikke hvor fyren var hen første gang jeg gikk forbi han. :p Men så så jeg killcamen etterpå da. Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

jeg savner en form for "semi" hardcore mode. Liker veldig godt at damage er increased men ikke at hub er borte :/

 

Herregud hvor mange kills jeg skulle egentlig hatt når jeg gikk tilbake fra å ha spillt hardcore en dag. Så mange jeg ikke "fullførte" for jeg var vandt med at jeg ikke trengte å tømme et magasin for å drepe de.

Lenke til kommentar
Klarte nettopp spec ops: 69 stjerner :) sinnsykt kult! Men må innrømme at jeg slet helt sinnsykt med "snatch and grab"... Var så sykt vanskelig. Når jeg endelig klarte den med en kamerat istad skalv jeg og kunne ikke fatte at vi hadde klart det. :p

 

Haha, men Snatch and grab var jo faktisk en av de letteste. :p

Lenke til kommentar
Klarte nettopp spec ops: 69 stjerner :) sinnsykt kult! Men må innrømme at jeg slet helt sinnsykt med "snatch and grab"... Var så sykt vanskelig. Når jeg endelig klarte den med en kamerat istad skalv jeg og kunne ikke fatte at vi hadde klart det. :p

 

Haha, men Snatch and grab var jo faktisk en av de letteste. :p

Har du prøvd den på "Veteran" co-op?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvordan gevær og perks bruker du?

 

Selv har jeg commando pro, sleight of hand pro og noe annet tull. Bruker M4A1 og Barret 50 kal.

Bruker nå for tiden ACR (med silencer og Stinger) og M21 (med silencer+ACOG og TMP+Red dot)

 

Perks jeg bruker på disse er:

ACR: Scavenger Pro, Stopping-Power Pro og Ninja Pro.

M21: Bling Pro, Stopping-Power Pro og Ninja Pro.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...