Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller noen minutter BFBC2 Vietnam, får 1-2 (K/D). Så spiller jeg BFBC2 i 7 min (gikk tom for kuler), får 7-0. Var mest pga sniper-***** i BFBC2 vietnam tho.

 

Menmen, har iallefall 4 i KD ratio på min nye soldat. Nå gjenstår det bare å beholde den..

 

Du spiller ikke skikkelig battlefield før du har "2/8 KD på den ene runden, men jaggu fikk du sprengt den MCOM stasjonen" uansett.

 

Eller rettere sagt, du spiller ikke skikkelig Battefield før den tanken ikke avskrekker deg.

 

Har en soldat for spilling for gøy, og en for KDR. Spiller ikke for ratio, men for å vinne. Men foretrekker å drepe mer enn jeg dør. Pleier å ha positiv ratio (UTEN å tenke over det), og fokusere på å gjøre oppgaven. Eneste kjipe er at alle teammates altfor ofte gjemmer seg bak en stein.

Lenke til kommentar

Fått et punkbuster problem nå (wow...) Jeg har nettopp oppdatert, og en ranked server virket, men ikke de fleste, får nemlig opp:

 

"RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA. exe"

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

 

http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1

 

Last ned. Oppdater Punkbuster. Så skal det funke. Tror jeg.

 

Evt. CMD -> "services.msc", finn "PnkBstrA. exe" -> restart (tjenesten).

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig lastet ned og oppdatert, men får prøve det andre alternativet ditt ;)

 

Hvor ligger CMD?

Start -> kjør -> skriv/lim inn services.msc

Alternativt Windows Tast + R -> skriv/lim inn services.msc

Alternativ 2: Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> tjenester og programmer -> tjenester

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen bra servere uten uten tankser/helikoptere? eventuelt med minimalt av dette? Er jo umulig å spille andre classes enn engineer på maps med 2 tankser og heli på motstander laget (ofc har vi det også men halve laget leker sniper og andre laget løper rundt med assault rifla si og dør annhver meter)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen bra servere uten uten tankser/helikoptere? eventuelt med minimalt av dette? Er jo umulig å spille andre classes enn engineer på maps med 2 tankser og heli på motstander laget (ofc har vi det også men halve laget leker sniper og andre laget løper rundt med assault rifla si og dør annhver meter)

 

Finnes det ikke inf/infantry servere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...