Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på 0,6 i starten etter litt noobing, men har jobbet meg sakte oppover til 0,83 :p Tar sin tid å ta igjen de dårlige rundene..

Jeg måtte opp i ca 6000-8000 kills (husker ikke helt nøyaktig) før jeg kom over 1.0 i K/D, nå har jeg 1,09 (12845/11764). Har en ganske offensiv spillestil, og det øker nok risikoen for at man møter på noen flere kuler og andre ting som gjør vondt. Er egentlig ikke så opptatt av k/d, kun av at jeg går i pluss hver runde, men det er det ingen garanti for. Er greit med en minus runde hvis man får noen dog tags eller nemisis pins o.l., de er greie plaster på såret ;)

Lenke til kommentar

Er level 12 nå, og har 1.31 i K/D. Spilte veldig defensivt i starten, da jeg måtte prøve ut klassene, og få inn litt aim. Men merker at hvis jeg skal spille i beste lagånd er det vanskelig å få noe særlig til ratio, hvis ikke man overkjører det ene laget da. Er for tiden bare ivrig etter å gå opp i rank, så prøver litt ekstra å få pins og lignende... Hva lønner seg egentlig for å komme litt kjapt opp i rank? vil ha G3!

Lenke til kommentar

Var på 0,6 i starten etter litt noobing, men har jobbet meg sakte oppover til 0,83 :p Tar sin tid å ta igjen de dårlige rundene..

Jeg måtte opp i ca 6000-8000 kills (husker ikke helt nøyaktig) før jeg kom over 1.0 i K/D, nå har jeg 1,09 (12845/11764). Har en ganske offensiv spillestil, og det øker nok risikoen for at man møter på noen flere kuler og andre ting som gjør vondt. Er egentlig ikke så opptatt av k/d, kun av at jeg går i pluss hver runde, men det er det ingen garanti for. Er greit med en minus runde hvis man får noen dog tags eller nemisis pins o.l., de er greie plaster på såret ;)

Helt enig :) Spiller mest for å ha det gøy, men blir som regel positiv K/D nå heldigvis, så stiger i det minste.

Lenke til kommentar

Kills: 40,185

Deaths: 11,472

 

K/D: 3.50

 

Bruker assault 90% av tiden

 

Hva i.... - tommel opp :thumbup: fra en felles assault.

 

dacattack.png

 

Hvor spiller folk mest? Begynte å spille igjen for noen uker siden sammen med en kamerat og heli holder jeg meg fortsatt langt unna som pilot, men battlefield.no sine fairplay conquest servere får gjennomgå.

 

Og en liten rage til slutt; medics! BRENN :realmad: !

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Så bytt server, eller ikke drep admin. Spiller dere på server der dere blir kicket/bannet for å spille bra.. er vel det deres feil?

Hvordan kan dette være spillerens feil? Skal man bevisst spille dårligere eller la seg bli drept noen ganger slik at k/d ser mer "normalt" ut? Hvordan skal man unngå å drepe admin? Er vel ikke slik at admin løper rundt med en glorie eller andre ting som skiller h*n ut? Og hvor ofte venter du med å skyte på fienden til du har fått sett navnet og sjekket om dette er en admin eller ikke?

 

Dette er helt og holdent ett admin problem i mine øyne, men jeg kan se at admins ikke nødvendigvis har en lett jobb med å skille mellom godt spill/gode spillere og juksing. En kick kan være greit på mistanke, som nevnt lengre opp så er det nok av servere. Men for en ban så bør lista ligge en god del høyere.

Lenke til kommentar

Så bytt server, eller ikke drep admin. Spiller dere på server der dere blir kicket/bannet for å spille bra.. er vel det deres feil?

Hvordan kan dette være spillerens feil? Skal man bevisst spille dårligere eller la seg bli drept noen ganger slik at k/d ser mer "normalt" ut? Hvordan skal man unngå å drepe admin? Er vel ikke slik at admin løper rundt med en glorie eller andre ting som skiller h*n ut? Og hvor ofte venter du med å skyte på fienden til du har fått sett navnet og sjekket om dette er en admin eller ikke?

 

Dette er helt og holdent ett admin problem i mine øyne, men jeg kan se at admins ikke nødvendigvis har en lett jobb med å skille mellom godt spill/gode spillere og juksing. En kick kan være greit på mistanke, som nevnt lengre opp så er det nok av servere. Men for en ban så bør lista ligge en god del høyere.

 

Nei, men finn en server der folk er gode. Trenger ikke å unngå å drepe admin, bare finn en server der adminen ikke er en dritt.

 

Admins trenger da ikke oppdage cheats? Det har vi jo punkbuster for? De burde heller gjøre noe med alle som plager andre etc. De som ikke følger reglene.

Lenke til kommentar

Admins trenger da ikke oppdage cheats? Det har vi jo punkbuster for?

 

Så du stoler helt og holdent på Punkbuster? Jaja, deg om det. Hovedproblemet admins har i BC2 sånn jeg ser det er mangel på muligheten til å spectate, slik som det er nå har de kun hva folk sier/det de ser selv å gå etter. Ingen av delene er særlig skuddsikre.

 

Det er forøvrig de færreste public servere hvor det jevnlig er gode spillere innom, det er kanskje et-par tre stykker på en 24p server. Det er rett og slett ikke nok, men det gjelder forsåvidt alle spill, ikke bare BC2.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...