Gå til innhold

Augustfest 2009 - petteram - fastoptikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk så skarpt det er. Bakgrunnen er veldig behagelig.

Jeg sier som Randi.. tror jeg må ha meg en makro snart jeg også. Men får man sove da.. om man er lat og finner noen innendørs som tar bilde av, og så ser hvordan disse "husdyrene" egentlig ser ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 august:

I dag ble det macro. Lusket litt oppe i åsen og kom over denne karen i full jobb:

Æææææh. Men kompliment til fotografen... :)

He he, takker:-)

Skrevet
Nydelig bilde. Igjen knallskarpt. Dette kan du, er ingen tvil om det. Blir nesten litt kjedelig å si det samme til hvert bilde.

(Rødme) tusen takk:-)

Skrevet (endret)

Utrolig bra bilde! Dette må være min favoritt så langt i Augustfesten, og da mener jeg ikke bare dine bilder :)

Utrolig hvor skarpt du har fått det! Jeg vil også ha makroo!!

Endret av iamluka
Skrevet
Utrolig bra bilde! Dette må være min favoritt så langt i Augustfesten, og da mener jeg ikke bare dine bilder :)

Utrolig hvor skarpt du har fått det! Jeg vil også ha makroo!!

Tusen takk:-)

Skrevet

Åh dæven - det var kult! Sylskarpt rett over øynene, og fokusplanet krysser begge vingene, så vi får sett detaljer der også. Flotte saker, Petteram! :thumbup:

*kikker på bildet litt mere*

Skrevet
Åh dæven - det var kult! Sylskarpt rett over øynene, og fokusplanet krysser begge vingene, så vi får sett detaljer der også. Flotte saker, Petteram! :thumbup:

*kikker på bildet litt mere*

Tusen takk:-)

Skrevet

Enda et flott macro-bilde, Petter! Her er jo alt på plass; eksponering, mangel på dybdeskarphet, flotte farger, og flott komposisjon!

På tide å luske seg bort fra krypet...;-)

Skrevet
Enda et flott macro-bilde, Petter! Her er jo alt på plass; eksponering, mangel på dybdeskarphet, flotte farger, og flott komposisjon!

På tide å luske seg bort fra krypet...;-)

Såpass fornøyd at jeg lagde en wallpaper av den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...