Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned firmwareoppdateringen for Android 2.1 fra HTC.

 

På forhånd hadde jeg installert pc-synkeprogrammet HTC Sync fra HTC, og fått koblet til telefonen.

 

Da jeg skulle installere firmwareoppdateringen, ble telefonen koblet fra HTC Sync. Har nå prøvd en rekke ganger, men ikke faen!!

 

Det er greit at HTC Sync ligger temmelig langt etter f.eks Nokia og SE, men dette er jo latterlig. Ser ut som jeg må vente til firmwareoppdateringen kommer som FOTA. Forbedredelsesoppdateringen er allerede installert.

 

Det er ikke 2.1 rommen som du prøver og installere der, bare så at det er sagt:)

Husk at du må ha sp1 installert på pc for at htc sync skal virke.

 

Lastet ned firmwareoppdateringen for Android 2.1 fra HTC.

 

På forhånd hadde jeg installert pc-synkeprogrammet HTC Sync fra HTC, og fått koblet til telefonen.

 

Da jeg skulle installere firmwareoppdateringen, ble telefonen koblet fra HTC Sync. Har nå prøvd en rekke ganger, men ikke faen!!

 

Det er greit at HTC Sync ligger temmelig langt etter f.eks Nokia og SE, men dette er jo latterlig. Ser ut som jeg må vente til firmwareoppdateringen kommer som FOTA. Forbedredelsesoppdateringen er allerede installert.

 

Det er ikke 2.1 rommen som du prøver og installere der, bare så at det er sagt:)

Husk at du må ha sp1 installert på pc for at htc sync skal virke.

Lenke til kommentar

Lastet ned firmwareoppdateringen for Android 2.1 fra HTC.

 

På forhånd hadde jeg installert pc-synkeprogrammet HTC Sync fra HTC, og fått koblet til telefonen.

 

Da jeg skulle installere firmwareoppdateringen, ble telefonen koblet fra HTC Sync. Har nå prøvd en rekke ganger, men ikke faen!!

 

Det er greit at HTC Sync ligger temmelig langt etter f.eks Nokia og SE, men dette er jo latterlig. Ser ut som jeg må vente til firmwareoppdateringen kommer som FOTA. Forbedredelsesoppdateringen er allerede installert.

 

Det er ikke 2.1 rommen som du prøver og installere der, bare så at det er sagt:)

Husk at du må ha sp1 installert på pc for at htc sync skal virke.

 

Lastet ned firmwareoppdateringen for Android 2.1 fra HTC.

 

På forhånd hadde jeg installert pc-synkeprogrammet HTC Sync fra HTC, og fått koblet til telefonen.

 

Da jeg skulle installere firmwareoppdateringen, ble telefonen koblet fra HTC Sync. Har nå prøvd en rekke ganger, men ikke faen!!

 

Det er greit at HTC Sync ligger temmelig langt etter f.eks Nokia og SE, men dette er jo latterlig. Ser ut som jeg må vente til firmwareoppdateringen kommer som FOTA. Forbedredelsesoppdateringen er allerede installert.

 

Det er ikke 2.1 rommen som du prøver og installere der, bare så at det er sagt:)

Husk at du må ha sp1 installert på pc for at htc sync skal virke.

 

 

Ok, da skjønner jeg. Takker for opplysningen!

 

Har ikke SP1 installert, for jeg bruker Win 7. Men det er i dette tilfellet ikke det som er poenget.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et bra backupprogram av kontakter? Hvis alt blir sletta når/hvis 2.1 kommer vil jeg gjerne ha dem..

Jeg brukte Export Contacts og eksporterte kontaktene mine til en csv fil, gikk inn på contacts.google.com og importerte csv fila og etter oppdateringen (da jeg la inn custom rom) så bare syncha jeg kontaktene tilbake. Easy peasy.

 

 

Artig at amobil i testen foreslår å endre klesstil om man vil ha denne mobilen.. :!: Forøvrig synes jeg denne telefonen er stygg, "underleppa" er gyselig, så jeg venter heller på Evo 4g om den kommer til Norge. Jeg likte innholdet til Hero da, og liker Android og HTC Sense(:

Veldig innformativt og nyttig for oss som eier en Hero!

 

 

 

 

 

Jeg er litt usikker på dette med de forskjellige GPS-programmene. Er det noen av de som lar meg søke opp steder/adresser og få directions mens jeg er offline?

Lenke til kommentar

Hvordan oppdaterer jeg egentlig heroen min med den 4 mb greia? Ev hvilket byggnummer eller noe skal telefonen ha hvis den er oppdatert. Har ikke fått noe spørsmål om å innstalere en update. Ev hvordan "tvinger" jeg heroen til å finne updates hvis det er noen tilgjengelig?

Lenke til kommentar

leste et sted om denne lille oppdateringen til hero. jeg har ikke fått den, og da sa noen at jeg skulle stille datoen frem en mnd på tlf. det gjorde jeg og et sekund etterpå kom den lille oppdateringen over air. var det dumt gjort? nå vet jeg ikke om jeg må ha datoen en mnd frem helt til neste oppdatering, eller om jeg kan stille datoen tillbake? hvorfor kom den oppdateringen når jeg stilte daoen fram i tid?

Lenke til kommentar

Såklart gjør det ingenting om du stilte datoen en mnd frem. Miniupdaten skulle rulles ut neste uke, derfor klikka den inn med det samme du bytta dato. Den andre er helt uavhengig og kommer OTA når den er klar til utsending. Og ja, jeg prøvde å sette årstallet til 2011 bare for å sjekke om 2.1 kom også :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Såklart gjør det ingenting om du stilte datoen en mnd frem. Miniupdaten skulle rulles ut neste uke, derfor klikka den inn med det samme du bytta dato. Den andre er helt uavhengig og kommer OTA når den er klar til utsending. Og ja, jeg prøvde å sette årstallet til 2011 bare for å sjekke om 2.1 kom også :p

 

hehe så bra da:) hehe kjekt at du svarte på inlegget:)

Lenke til kommentar

Mulig det har blitt snakket om det tidligere i tråden, men nå tror jeg at jeg har gjort noe dumt med min HTC hero.. :p

 

Jeg drev og testet litt med en slik lås på telefonen, hvor du må tegne et mønster på skjermen for å låse opp igjen.

Uten å tenke meg om satt jeg en kveld og bare tegna diverse mønster å fikk plutselig beskjed om at jeg måtte vente 30 sekunder før jeg fikk prøve igjen. Itillegg til dette, dukket opp en knapp hvor det sto "glemt mønsteret?"

 

Det var her det gikk det galt, for med en blanding av nyskjerrighet og alkohol måtte jeg prøve å se hva jeg skulle gjort om jeg en gang hadde glemt mønstert, så jeg trykka på denne knappen. Jeg fikk da opp en ny skjerm hvor jeg måtte logge meg inn med Google accounten min. Problemet her er at dette er da faen helt umulig. Telefonen svarer ikke i det hele tatt og jeg kommer meg ikke ut av denne skjermen. Den registrere ikke at jeg trykker inn gmail og passord. Den nekter og la meg gjøre noe som helst.

 

Etter mye søk på nettet er det å restarte hele telefonen til fabrikkinnstillinger mitt eneste alternativ. Forbanna irriterende bug dette her, som etter hva jeg har forstått gjelder for alle hero`ene. Så som et siste håp spør jeg her om noen har fått med seg en måte å fikse dette på? Vil HELST ikke miste alt jeg har gjort på htc`en min.

Lenke til kommentar

Jeg har også nettopp installert Villain 10.3, men jeg kom fra stock 1.5. Var først skeptisk til custom rom, men må si jeg er veldig fornøyd sålangt. Funksjonaliteten, stabiliteten og hastigheten til Villain 10.3 er strålende. :)

Så det blir nok ikke stock 2.1 på meg, spesielt ikke hvis mulighet for root og custom roms blir fjernet og siden det mest sannsynlig blir siste offisielle oppdatering for Hero.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...