Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk min Hero idag, og har trykket litt rundt omkring, prøvd å bli kjent med telefonen.

Da dukket det opp et par ting jeg lurer på.

 

Prøver å komme meg inn på Marked, men den driver å "laster betingelser for Android-markedet" i det uendelige. Noen andre som har samme problem?

 

Prøver også nettleseren, men det virker som jeg ikke er koblet opp på nettet.

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått koblet telefonen på trådløs- nettverket her hjemme.

Kan jo ha samme årsak, rett og slett at jeg ikke er på nett.

 

Noen som har noen forslag?

 

Mvh Fredrik

 

Dette er en Bug...

1. Slå av Wifi.

2. Slå på "mobile network" (altså edge/3g etc)

3. Prøv igjen:)

 

Dette er bare noe du trenger å gjøre aller første gangen, etter eula er akseptert fungerer det med wifi.

For min del fungerte det helt fint uten å styre med mobilt nettverk. Tok bare litt tid ;)

Lenke til kommentar
Jeg snakket med en venn som jobber på elkjøp. Han sa at når du har fått kvittering, så betyr det at varen er sendt.

 

 

Viktor nå må jeg bare si Bravo :D hehe det jeg regnet med også men :p håper den er sendt og den kommer før jul, bør det når den er sendt i dag.

 

får se om det kommer no sporingsnr snart da ;) da har vi beviset hvertfall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Oi jøss. Visste ikke at de hadde det! :) Nice. Skal se litt nærmere på det, men etter 2009 så går innmeldingsprisen på datapakkene til tele2 opp til 99kr står det :p sugent.

 

EDIT: Æææsj, kunne ikke ta det med tele2 sheriff :p

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
Problem: Noen ganger når jeg går fra en WIFI-sone (eksempelvis hjemme) til et sted uten WIFI dekning fungerer ikke mobildata. Verken E, 3G eller H. Når jeg skrur mobilen av og på, fungerer det plutselig igjen... Noen som har hatt samme problem?!

 

 

Har samme problemet noen ganger. Har du skrudd på at den skal bruke WiFi også når den er i dvale? Jeg har ikke hatt problemer etter at jeg skrudde av denne funksjonen. Når det først har skjedd og den ikke vil koble til mobilt nettverk holder det å skru på og av flymodus for å få den til å koble til, så slupper du å skru helt av og på.

Lenke til kommentar
Dette er en Bug...

1. Slå av Wifi.

2. Slå på "mobile network" (altså edge/3g etc)

3. Prøv igjen:)

 

Dette er bare noe du trenger å gjøre aller første gangen, etter eula er akseptert fungerer det med wifi.

 

Litt pirkete kanskje men det er altså ikke en bug men as designed og krever mobilnett som en metode for å identifisere telefonen/brukeren.

Lenke til kommentar
Herlig!

-------

Hvor mye surfer folk på mobilen utenom Wifi? Lurer på om jeg skal gå for tele2 sheriff (mer gratis sms) eller onecall faktura (billigere nett) :p

Ofte man tenker at man ikke kommer til å bruke særlig nett, men når du først har mobilen har det lett for at man bruker det mer og mer bare fordi man har det. Så egentlig smart å tenke over det på forhånd.

Lenke til kommentar
Problem: Noen ganger når jeg går fra en WIFI-sone (eksempelvis hjemme) til et sted uten WIFI dekning fungerer ikke mobildata. Verken E, 3G eller H. Når jeg skrur mobilen av og på, fungerer det plutselig igjen... Noen som har hatt samme problem?!

 

 

Har samme problemet noen ganger. Har du skrudd på at den skal bruke WiFi også når den er i dvale? Jeg har ikke hatt problemer etter at jeg skrudde av denne funksjonen. Når det først har skjedd og den ikke vil koble til mobilt nettverk holder det å skru på og av flymodus for å få den til å koble til, så slupper du å skru helt av og på.

 

Hvor er det du velger om WIFI skal være på når telefonen er i dvale?

Lenke til kommentar
Går det å få frem ukenummer på månedsvisning i kalenderen? Så det står ukenummer på siden? Er det eventuelt et kalender-program som anbefales?

 

Jeg har kjøpt pure calendar fra Marked. Den kan abefales. Masse flotte widgets å velge mellom, og mye juseringer å skru på, bl.a visning av ukenummer.

Takk :) Bare synd jeg ikke får kjøpt programmer da jeg ikke har rootet telefonen :p Men får klare meg uten og se hva som skjer med Android 2.0 :)

 

Det finnes håp :)

 

b32e12f5f0b527cd450c1e76bcf978616g.jpg

 

Calwidget kan lastes ned gratis fra marked.

Her kan du forandre på det meste for hva gjelder størrelse, layout og design.

Lenke til kommentar
Går det å få frem ukenummer på månedsvisning i kalenderen? Så det står ukenummer på siden? Er det eventuelt et kalender-program som anbefales?

 

Jeg har kjøpt pure calendar fra Marked. Den kan abefales. Masse flotte widgets å velge mellom, og mye juseringer å skru på, bl.a visning av ukenummer.

Takk :) Bare synd jeg ikke får kjøpt programmer da jeg ikke har rootet telefonen :p Men får klare meg uten og se hva som skjer med Android 2.0 :)

 

Det finnes håp :)

 

b32e12f5f0b527cd450c1e76bcf978616g.jpg

 

Calwidget kan lastes ned gratis fra marked.

Her kan du forandre på det meste for hva gjelder størrelse, layout og design.

Takk :) Fikk litt lyst til å prøve ut programmet bare for å se, selv om jeg tviler på jeg finner bedre layout enn den jeg har nå :p Morsomt å slå i hjel litt tid uansett da :D,

 

 

EDIT: Ble bra det :) Tenkte man gjorde noe med hele layouten på telefonen, men var jo bare en av sidene som det kom en ekstra widget på :D Ble bra det!

Endret av spruddel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...