Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

På min ordrehistorie står det at min telfon er sendt :p jeg kjøpte brun ;) så kan hende det har kommet en ladning telefoner ;) for jeg skjekket for dager sia så sto det bare "reserver"

 

 

noen andre som har det samme?

Hvordan sjekker man?!!??!! :O !!

 

PS: Jeg har ikke bruker på elkjøp, må jeg ha det? :p

 

Edit: Pokker jeg må >_>" jaja, får bare vente da. Når bestilte du din? Dato og evt klokkeslett :p

 

 

Jeg bestilte på fredag rundt kl halv 4 på ettermiddagen.

 

Sendte mail og spurte om den var sendt men den var ikke sendt enda ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+23asd4f
På min ordrehistorie står det at min telfon er sendt :p jeg kjøpte brun ;) så kan hende det har kommet en ladning telefoner ;) for jeg skjekket for dager sia så sto det bare "reserver"

 

 

noen andre som har det samme?

Hvordan sjekker man?!!??!! :O !!

 

PS: Jeg har ikke bruker på elkjøp, må jeg ha det? :p

 

Edit: Pokker jeg må >_>" jaja, får bare vente da. Når bestilte du din? Dato og evt klokkeslett :p

 

 

Jeg bestilte på fredag rundt kl halv 4 på ettermiddagen.

 

Sendte mail og spurte om den var sendt men den var ikke sendt enda ..

Den er grei, si ifra om statusen forandrer seg hos elkjøp! For da er sikkert min på vei og :p imens får jeg hive SE k810i'n rundt omkring i huset :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Hero idag, og har trykket litt rundt omkring, prøvd å bli kjent med telefonen.

Da dukket det opp et par ting jeg lurer på.

 

Prøver å komme meg inn på Marked, men den driver å "laster betingelser for Android-markedet" i det uendelige. Noen andre som har samme problem?

 

Prøver også nettleseren, men det virker som jeg ikke er koblet opp på nettet.

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått koblet telefonen på trådløs- nettverket her hjemme.

Kan jo ha samme årsak, rett og slett at jeg ikke er på nett.

 

Noen som har noen forslag?

 

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Hvor får man det isåfal? På mail?

 

Sjekka kvitteringen, synd at det ikke står leveranse dato eller forventet dato :( skuffende

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
Til dere som bruker den digitale klokken med værmelding widgeten: Har tallene sluttet å "brette" nedover ved minuttskift? Kan ikke huske å ha sett den animasjonen siden jeg fikk Heroen

Har sluttet å brette her også, etter den ROM-updaten. Men gjør ikke meg så veldig mye. Jeg bruker den analoge Android-klokka så jeg slipper all den irriterende snurringen på viserne på de analoge HTC-klokkene. :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk min Hero idag, og har trykket litt rundt omkring, prøvd å bli kjent med telefonen.

Da dukket det opp et par ting jeg lurer på.

 

Prøver å komme meg inn på Marked, men den driver å "laster betingelser for Android-markedet" i det uendelige. Noen andre som har samme problem?

 

Prøver også nettleseren, men det virker som jeg ikke er koblet opp på nettet.

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått koblet telefonen på trådløs- nettverket her hjemme.

Kan jo ha samme årsak, rett og slett at jeg ikke er på nett.

 

Noen som har noen forslag?

 

Mvh Fredrik

 

Dette er en Bug...

1. Slå av Wifi.

2. Slå på "mobile network" (altså edge/3g etc)

3. Prøv igjen:)

 

Dette er bare noe du trenger å gjøre aller første gangen, etter eula er akseptert fungerer det med wifi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...