Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg kan synce Facebookbildene med kontaktlisten, og har erfaring med bruk av programmet?

 

Prøvde et jeg fant på markedet "SyncMyPix", men det funket ikke...

Gå inn på people, velg en kontakt, scroll nederst mot "updates and events". Der kan du linke kontakten til facebook-brukeren og hente bilder og bursdag

Lenke til kommentar
@JohanOle: Takk!

 

Ser at telefonen har firmware 1.5. Er dette nyeste, eller må jeg oppgradere? Tenker på den oppdateringen som kom ut som blant annet skulle gjøre den raskere.

Siden du kjøpte den nå har du nok nyeste firmware inne, den som hovedsakelig fjerner hakking i menyer. Men hittil har det ikke kommet noen ny android til Hero etter 1.5

Lenke til kommentar
Er på tynn is nå, men jeg tror Firmware = Android, og Build number = ROM i settings --> About phone

 

Har ikke forstått disse begrepene selv, kan noen forklare?

 

Der ja :) Burde sett det. Min ROM er av samme versjon som nyeste på HTC sine nettsider :) Er noe som heter "Software version" også BTW.

 

Elsker Helten min så langt. Første tlf med touch-skjerm, så tar litt tid å skrive foreløpig :)

 

Herlig med Spotify!!

Endret av oj88
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe Hero. Hvorfor bør jeg ikke eller bør jeg kjøpe den?

Hvordan er GPS-en på Hero til navigering og generel bilkjøring?

Argumenter mot: Knekken nede kan plage de med ekstremt stramme bukser

Argumenter for: Alt annet :)

 

Jeg bruker Copilot Live som navigasjon; finnes på market(hvis man rooter mobilen) for 50£ tror jeg, kjempeknall navigasjon!

Lenke til kommentar
Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag?

Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen

 

 

Hmm.. Bærereim! Sånn tråd man kan feste bak liksom? Lader for bruk i bil?

Lenke til kommentar
Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag?

Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen

 

 

Hmm.. Bærereim! Sånn tråd man kan feste bak liksom? Lader for bruk i bil?

Reim er notert, billader har vi alt. Flere forslag?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor gammel faren din er, men jeg har tatt en undersøkelse på hvor folk har mobilen sin, som f.eks. høyre lomme, venstre lomme, baklomme, veske, osv... og en del menn over 45 foretrakk å bruke en sånn skinnmobilerholder som man kan feste rundt beltet. Men skal ikke feie alle over en kam, bare et forslag, hvis du tror faren din kan ha nytte av det :)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe Hero. Hvorfor bør jeg ikke eller bør jeg kjøpe den?

 

 

Hvordan er GPS-en på Hero til navigering og generel bilkjøring?

Jeg har fra min gamle telefon (Nokia N78) en bluetooth handsfree av typen nokia. Vil denne funke på Hero?

 

 

Også verdt å nevne at kameraet er skrekkelig dårlig. Spec. i litt dårlig lys. Har ikke hatt så elendige greier på mange år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...