Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått et aldri så lite problem med helten nå.

Etter at jeg har åpnet og svart en melding, så står den meldingen jeg sist mottok i varslinger, og står på skjermen som vises når tastelåsen er på. Nå Fjerne varslinger vær gang jeg får en melding!:s

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Siste nytt for de som venter på Hero fra elkjøp.

"Hei og takk for din henvendelse.

 

Denne har vi fått inn på lager och kommer att sendas ut fortløpande.

 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!" :)

 

Brun HTC Hero.

Lenke til kommentar
Dette er en Bug...

1. Slå av Wifi.

2. Slå på "mobile network" (altså edge/3g etc)

3. Prøv igjen:)

 

Dette er bare noe du trenger å gjøre aller første gangen, etter eula er akseptert fungerer det med wifi.

 

Litt pirkete kanskje men det er altså ikke en bug men as designed og krever mobilnett som en metode for å identifisere telefonen/brukeren.

Tenkte jeg ikke på:)

Men hvis det er slik det er, hvorfor kommer det ingen popup når man prøver uten? Jeg holder nok en knapp på at dette er en bug.

Lenke til kommentar

ARGH! Noen andre som opplever at Hero'en driver å gjør minnekortet corrupt hele tiden?

Skjer en gang i måneden minst, og det er spesielt irriterende siden eg har rundtr 400 sanger nedlastet på min spotify liste.

Kjører et SanDisk 8gb microSD HC kort i den.

Og idag så fikk jeg en melding, så forsvant alle ikonene på alle desktopene mine. Måtte fysisk starte telefon om igjen for at det skulle gå tilbake...

Har kun orginal Norske programvare i telefonen :)

Lenke til kommentar

Hva bruker dere som veske, beskyttesleetui e.l. til telefonen.

 

Jeg kjøpte meg et plastcover man kan legge den i, slik at telefonen er beskyttet og man kun kommer til der man trenger, som knapper og skjerm. Men jeg synes telefonen ble både klumpete og egentlig lite beskyttet der den ligger. Dessuten knakk deler av festene ved første tur i bakken.

 

Er det noen som har kjøpt noe de synes funker som etui e.l. Kan anbefale noe, gjerne med en link.

 

På min gamle Nokia E66 fulgte det med et lite skinnetui som telefonen kunne i. Det var perfekt - savner noe slikt til HTC`en.

 

Føler jeg må ha noe på denne telefonen for den er myk i byggematerialene og tåler lite synes jeg.

Lenke til kommentar
Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay.

Det sa brura også.

lambo_crash.jpg

 

Har forøvrig ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet min i bakken. Er bare rammen rundt som har fått hakk, resten virker fint. Tror jeg.

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...