Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+23asd4f
Uansett..den gangen du er på fint selskap.. eller noe.. Så merker du ikke knekken, har hvertfall aldri jeg gjort. Å bruker du så stramme bukser du merker det, vil jeg tro telefonen kan ta skade av det.

Var det med skade på mobilen jeg tenkte hovedsaklig på :/ litt kjipern om det skjer tenkte jeg.

 

Kanskje HTC har noe imot trange bukser så de lagde knekken :p

"Dont use tight pants, the phone might take damage" host.

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reggy:

Jeg prøvde meg frem for å skifte både ringetone og meldingstone til mine egne på minnekort idag. Det jeg gjorde var å opprette en mappe som heter "media" på minnekortet. Har helt nytt minnekort, så er ingen mapper der fra før bortsett fra de som følger med.

Hvertfall - i media-mappen, så lagde jeg en ny mappe som heter "notifications" og inni denne mappen lagret jeg meldingslyden jeg ville bruke. Så tenkte jeg at det kanskje ville funke med en mappe som heter "ringtones" også lagret jeg ringetonen i denne mappen, og det virket :D

 

Så skulle jeg skifte meldinglyd. Gikk først i settings via menu-settings på homescreen. Så "Sound & display" - "SD card notifications huket grønn" - "notifications sound" (velg lyden. Dette ga ikke meg ny meldingslyd). Men du kan skifte ringetone ved å velge "phone ringtone". Da jeg skiftet meldingslyd gikk jeg inn på "Messages" (der man kommer i innboksen) - menu - settings - også "Select sound" nesten nederst. Da skal du få opp lyden blant alle de vanlige også.

 

Håper det hjalp og du forstod et veldig rotete innlegg? :)

 

Takk, skulle ønske jeg kunne si at forstod, eller fikk det til, men nei.

 

Jeg har opprettet den mappen "notification".

 

Deretter gjør jeg som du sier (men jeg må ha det på norsk). Går inn på innstilling er i meny, velger "lyd og skjerm". Så huker jeg grønn "varsling for minnekort" (den har jeg aldri hatt grønn før).

 

Hvis jeg så går på varslingslyd i samme meny så ligger fremdeles bare de orignale fra telefonen.

 

Går jeg så inn på innstillinger under meldinger for å velge varslingslyd der så er ståa den samme. Kun originale lyder.

 

Er det så enkelt som at mappen burde het "varslingslyd" (istedet for notification).?

 

Jeg skjønner ikke og denne telefonen tar snart knekken på meg. Gud som jeg savner Nokia hvor alt var såre enkelt.... Her er jo alt så inne borti langt i natta komplisert og ulogisk.....

Lenke til kommentar
Noen som kan være så snill å fortelle en stakkars analfabet hvordan man setter opp online epostkonto på hero

 

Fra HTC.com

 

"Setting up Your Email Account

 

Put personal email at your fingertips. Using Mail, you can easily set up your email account right on your phone. Mail contains the settings for many popular email providers such as Hotmail and AOL, so setting up your email account can be as simple as entering your email address and password.

 

1. If this is your first time to set up an email account, tap Mail on the Home screen. Otherwise, press HOME, tap the All Programs button (that is, the button that appears to the left of the Phone button below the screen), and then tap Mail.

 

2. On the Choose a mail provider screen, tap Other (POP3/IMAP).

 

3. Enter the Email address and Password for your email account and then tap Next.

 

If the account type you want to set up is not in the phone database, you will be prompted to enter more details, such as the incoming/outgoing server settings. Your email provider can supply you with this information.

 

4. Enter the Account name and Your name and then tap Finish setup.

 

When you tap Mail again on the Home screen, you will see the email account you have just created. You can now start sending and receiving email with this account."

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Reggy: Du mangler en s i mappenavnet. Den skal hete "notifications".

 

Hvis det fortsatt ikke går kan du prøve å installere "Rings extended" fra Market. Deretter gå til samme sted hvor du velger meldingstone nå. Da skal du få valg om å starte Rings Extended. Fra den kan du velge mellom alle musikkfiler på sd-kortet.

Lenke til kommentar
Reggy:

Jeg prøvde meg frem for å skifte både ringetone og meldingstone til mine egne på minnekort idag. Det jeg gjorde var å opprette en mappe som heter "media" på minnekortet. Har helt nytt minnekort, så er ingen mapper der fra før bortsett fra de som følger med.

Hvertfall - i media-mappen, så lagde jeg en ny mappe som heter "notifications" og inni denne mappen lagret jeg meldingslyden jeg ville bruke. Så tenkte jeg at det kanskje ville funke med en mappe som heter "ringtones" også lagret jeg ringetonen i denne mappen, og det virket :D

 

Så skulle jeg skifte meldinglyd. Gikk først i settings via menu-settings på homescreen. Så "Sound & display" - "SD card notifications huket grønn" - "notifications sound" (velg lyden. Dette ga ikke meg ny meldingslyd). Men du kan skifte ringetone ved å velge "phone ringtone". Da jeg skiftet meldingslyd gikk jeg inn på "Messages" (der man kommer i innboksen) - menu - settings - også "Select sound" nesten nederst. Da skal du få opp lyden blant alle de vanlige også.

 

Håper det hjalp og du forstod et veldig rotete innlegg? :)

 

Takk, skulle ønske jeg kunne si at forstod, eller fikk det til, men nei.

 

Jeg har opprettet den mappen "notification".

 

Deretter gjør jeg som du sier (men jeg må ha det på norsk). Går inn på innstilling er i meny, velger "lyd og skjerm". Så huker jeg grønn "varsling for minnekort" (den har jeg aldri hatt grønn før).

 

Hvis jeg så går på varslingslyd i samme meny så ligger fremdeles bare de orignale fra telefonen.

 

Går jeg så inn på innstillinger under meldinger for å velge varslingslyd der så er ståa den samme. Kun originale lyder.

 

Er det så enkelt som at mappen burde het "varslingslyd" (istedet for notification).?

 

Jeg skjønner ikke og denne telefonen tar snart knekken på meg. Gud som jeg savner Nokia hvor alt var såre enkelt.... Her er jo alt så inne borti langt i natta komplisert og ulogisk.....

 

 

Ser ut som jeg nå fikk til noe via Ringdroid programmet. Herlig:)

 

Det er jo tydelig mye interesante program på dette markedet. Finnes det noe sted å laste ned meldingslyder...??

Lenke til kommentar

Går det å få frem ukenummer på månedsvisning i kalenderen? Så det står ukenummer på siden? Er det eventuelt et kalender-program som anbefales?

 

Er det noen som vet om noen bra sider til å laste ned bakgrunner som passer bra? Av f.eks biler eller damer :D (det er jo alltid noe vi gutta liker). Synes liksom ikke det blir så pen overgang hvis man bruker et eget bilde.

Lenke til kommentar
Noen som kan være så snill å fortelle en stakkars analfabet hvordan man setter opp online epostkonto på hero

 

Online konto? Som i "[email protected]" ?

ja riktig, prøver etter beste evne, menfår det ikke til. må være noe jeg gjør feil

 

Nei dette er jeg ikke så god på, men forsøk å følge oppskriften som ble postet litt lenger opp i tråden. Vet ikke om det er exchange-konto du skal sette opp, eller POP3/IMAP? Dette kan jeg i grunnen ikke :hmm:

 

Er det noen som vet om noen bra sider til å laste ned bakgrunner som passer bra? Av f.eks biler eller damer :D (det er jo alltid noe vi gutta liker). Synes liksom ikke det blir så pen overgang hvis man bruker et eget bilde.

 

Søk på Zedge på Marked, genialt program for wallpapers og toner ;)

Lenke til kommentar

Igår fikk jeg det ultimate spørsmålet av mamma: Brun eller hvit? :w00t: Jeg går for brun! Syns den er penere, også var den forje mobilen min hvit. Forandring fryder! :!: Oh boy blir detta en forandring som jeg ser fram til! Det er bare så uendelig lenge igjen til jul :roll: Trukke jeg har sett så fram til jul siden jeg var 8 år!

Lenke til kommentar
Noen som kan være så snill å fortelle en stakkars analfabet hvordan man setter opp online epostkonto på hero

 

Online konto? Som i "[email protected]" ?

ja riktig, prøver etter beste evne, menfår det ikke til. må være noe jeg gjør feil

 

Jeg åpnet bare innstillingene i outlook på dataen og skrev av dem da jeg plottet inn min online konto. Det er faktisk en av de få tingene jeg har fått til uten å knote på denne tlf. Du må vel velge sånn pop.konto.

 

Husk brukernavn er kun "eksempel.hansen" f.eks. Ikke ta med @online.no der.

Lenke til kommentar
Noen som kan være så snill å fortelle en stakkars analfabet hvordan man setter opp online epostkonto på hero

 

Online konto? Som i "[email protected]" ?

ja riktig, prøver etter beste evne, menfår det ikke til. må være noe jeg gjør feil

 

Nei dette er jeg ikke så god på, men forsøk å følge oppskriften som ble postet litt lenger opp i tråden. Vet ikke om det er exchange-konto du skal sette opp, eller POP3/IMAP? Dette kan jeg i grunnen ikke :hmm:

 

Er det noen som vet om noen bra sider til å laste ned bakgrunner som passer bra? Av f.eks biler eller damer :D (det er jo alltid noe vi gutta liker). Synes liksom ikke det blir så pen overgang hvis man bruker et eget bilde.

 

Søk på Zedge på Marked, genialt program for wallpapers og toner ;)

 

Da er den på plass, takk for alle tilbakemelding ang epost oppsett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...