Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er de ikke i lista når du velger meldingslyd nå? De skal være det.

 

Kommer liksom bare inn på de vanlige varslingslydene.

 

Finnes det noe sted på telefonen en kan gå inn og se på de forskjellige mappene?

For å sitere meg selv fra et annet innlegg:

 

For å endre meldingslyder kan du enten bruke Ringdroid (market...) og velge meldingslyd derfra eller du kan gå inn på meldinger --> Menu (tasten) --> Settings --> Select Sound. Dette forutsetter at du har lagt meldingslydene i en mappe på minnekortet som heter notifications.

Jeg tror ikke du kommer noe lenger om du skaffer en filebrowser. Du får se filene, men får neppe valgt de forskjellige lydene om meldingstone derfra. Har du .mp3 filer i en mappe som heter notifications kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Er de ikke i lista når du velger meldingslyd nå? De skal være det.

 

Kommer liksom bare inn på de vanlige varslingslydene.

 

Finnes det noe sted på telefonen en kan gå inn og se på de forskjellige mappene?

For å sitere meg selv fra et annet innlegg:

 

For å endre meldingslyder kan du enten bruke Ringdroid (market...) og velge meldingslyd derfra eller du kan gå inn på meldinger --> Menu (tasten) --> Settings --> Select Sound. Dette forutsetter at du har lagt meldingslydene i en mappe på minnekortet som heter notifications.

Jeg tror ikke du kommer noe lenger om du skaffer en filebrowser. Du får se filene, men får neppe valgt de forskjellige lydene om meldingstone derfra. Har du .mp3 filer i en mappe som heter notifications kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal fungere.

 

Takker for hjelp her. Jeg hadde samme problemet (kjedelige meldingslyder), men fikk ordnet dette ved hjelp av ASTRO. Det jeg gjorde var at jeg gikk inn på ASTRO og fant fram til MP3-filene jeg hadde lagret på minnekortet, kopierte den MP3-fila jeg ville ha som meldingslyd, og gikk inn på media mappa på minnekortet. Der opprettet jeg en ny mappe som het notifications (husk liten forbokstav) og limte inn fila jeg kopierte fra MP3 mappa. Nå har jeg endelig en MP3 som meldingslyd.

Lenke til kommentar

Hihi, jeg gleder meg bare mer og mer til jul..! Da blir det Hero på meg! Må bare belage meg på at jeg ikke kan ha den i bukselomma, jentebukser er liksom ganske trange :roll:

 

Ser at den hvite mobilen har teflonbelegg (?) men det har ikke den brune? Hva er det godt for, er det for å få mindre fingermerker på selve telefonen?

Endret av Hypusa
Lenke til kommentar
Ser at den hvite mobilen har teflonbelegg (?) men det har ikke den brune? Hva er det godt for, er det for å få mindre fingermerker på selve telefonen?

 

For at den ikke skal bli skitten like fort da dette synes mye bedre på en hvit telefon. Fingermerker klarer jeg ikke å få på min tlf, kanskje på skjermen hvis jeg går inn for det.

 

Den brune har vel teflon også, men den hvite har et lag ekstra etter det jeg har forstått.

Endret av Gandulf
Lenke til kommentar
Ser at den hvite mobilen har teflonbelegg (?) men det har ikke den brune? Hva er det godt for, er det for å få mindre fingermerker på selve telefonen?

 

For at den ikke skal bli skitten like fort da dette synes mye bedre på en hvit telefon. Fingermerker klarer jeg ikke å få på min tlf, kanskje på skjermen hvis jeg går inn for det.

 

Den brune har vel teflon også, men den hvite har et lag ekstra etter det jeg har forstått.

 

Okei, takk for svar! Så morro at de har tenkt på det også :)

 

Hihi, jeg gleder meg bare mer og mer til jul..! Da blir det Hero på meg!

Samme her! Telefonen kommer nok de nærmeste dagene, men kommer ikke til å åpne den før julaften :)

 

Åh jeg hadde aldri klart å vente!! :dribble: Respekt :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Tviler på at jeg kommer til å ha den så mye i buksa jeg heller :p jeg er gutt med helt vanlige bukser, ikke for trange, ikke for baggy.

Tenker på den knekken på mobilen :/

 

Pakken skal åpnes med en gang! Om jeg så må bite av emballasjen!

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg kommer til å ha den så mye i buksa jeg heller :p jeg er gutt med helt vanlige bukser, ikke for trange, ikke for baggy.

Tenker på den knekken på mobilen :/

 

Pakken skal åpnes med en gang! Om jeg så må bite av emballasjen!

 

Har min i lomma daglig jeg, og det er ikke noe problem! ;)

Lenke til kommentar
Er de ikke i lista når du velger meldingslyd nå? De skal være det.

 

Kommer liksom bare inn på de vanlige varslingslydene.

 

Finnes det noe sted på telefonen en kan gå inn og se på de forskjellige mappene?

For å sitere meg selv fra et annet innlegg:

 

For å endre meldingslyder kan du enten bruke Ringdroid (market...) og velge meldingslyd derfra eller du kan gå inn på meldinger --> Menu (tasten) --> Settings --> Select Sound. Dette forutsetter at du har lagt meldingslydene i en mappe på minnekortet som heter notifications.

Jeg tror ikke du kommer noe lenger om du skaffer en filebrowser. Du får se filene, men får neppe valgt de forskjellige lydene om meldingstone derfra. Har du .mp3 filer i en mappe som heter notifications kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal fungere.

 

Takker for hjelp her. Jeg hadde samme problemet (kjedelige meldingslyder), men fikk ordnet dette ved hjelp av ASTRO. Det jeg gjorde var at jeg gikk inn på ASTRO og fant fram til MP3-filene jeg hadde lagret på minnekortet, kopierte den MP3-fila jeg ville ha som meldingslyd, og gikk inn på media mappa på minnekortet. Der opprettet jeg en ny mappe som het notifications (husk liten forbokstav) og limte inn fila jeg kopierte fra MP3 mappa. Nå har jeg endelig en MP3 som meldingslyd.

 

Joda jeg har opprettet den notification mappa. Der ligger noen lyder jeg kunne tenke meg som meldingslyd.

 

Jeg får også lastet ned Astro og finner lydene. Men får ikke gjort noe med dem i forhold til meldingslyd.

 

Jeg prøver også å gå inn på meldinger, innstillinger, velg lyd, og da kommer kun de lydene som er original i telefonen. Og den notificationmappa finner jeg ikke på telefonen, kun ved hjelp av Astro fant jeg den.

 

Takk til alle som prøver å hjelpe. Det er nok dessverre jeg som er proppen her.

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Reggy:

Jeg prøvde meg frem for å skifte både ringetone og meldingstone til mine egne på minnekort idag. Det jeg gjorde var å opprette en mappe som heter "media" på minnekortet. Har helt nytt minnekort, så er ingen mapper der fra før bortsett fra de som følger med.

Hvertfall - i media-mappen, så lagde jeg en ny mappe som heter "notifications" og inni denne mappen lagret jeg meldingslyden jeg ville bruke. Så tenkte jeg at det kanskje ville funke med en mappe som heter "ringtones" også lagret jeg ringetonen i denne mappen, og det virket :D

 

Så skulle jeg skifte meldinglyd. Gikk først i settings via menu-settings på homescreen. Så "Sound & display" - "SD card notifications huket grønn" - "notifications sound" (velg lyden. Dette ga ikke meg ny meldingslyd). Men du kan skifte ringetone ved å velge "phone ringtone". Da jeg skiftet meldingslyd gikk jeg inn på "Messages" (der man kommer i innboksen) - menu - settings - også "Select sound" nesten nederst. Da skal du få opp lyden blant alle de vanlige også.

 

Håper det hjalp og du forstod et veldig rotete innlegg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...