Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

jeg har et lite spørsmål annegående den trafikksviseren på "notifications bar"'en. Ved siden av dekningsmåleren så er det en H med pil opp og ned. Noen ganger bytter den seg til en E. Er det noen oversikt over hva dette betyr? har lett i manualen men fant ikke noe info der. takk!

Dette viser bare om du har Edge eller HSDPA dekning. Vises bare når datatrafikk er aktivert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen måte å få Google contacts til å slutte å legge til rubbel og bit av epostadresser under "All contacts"? Plagsomt at den skal synce alle rare [email protected] adressene f.eks

(norsk) Personer -> Grupper -> Menu knapp -> Synkroniser grupper -> slå av "synkroniser alle kontakter".

 

Etter en periode (tok en times tid hos meg) vil de forsvinne.

 

Og ang "5 minutter å slette" - ya right, var flere hundre som randt inn der..

Lenke til kommentar
Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. :)

 

Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex?

Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... :)

Lenke til kommentar
Tar et lite veddemål på at noe "uventet" dukker opp i posten innen de nærmeste 30 dagene.... :tease:

Jeg skygger unna både UPS, FedEX og DHL når jeg kjøper ting på nett, de tar pærverse gebyrer og man slipper nesten aldri unna moms heller. Jeg velger derfor sjeldent å bestille varer fra USA, men velger heller England (royal mail) eller Hong Kong (div kinesiske befraktere), har til dags dato enda ikke betalt moms på varer jeg har bestilt fra disse landene :)

 

Tror også det dukker opp et lite hyggelig brev i postkassa hans innen få uker ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. :)

 

Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex?

Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... :)

Mva gebyret vil/kan bli ettersendt, så ikke bli alt for glad enda:)

Hvis ikke pakken var registret med en sum over 200kr eller ikke registret noen sum i det heletatt, slipper du nok unna.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Må bare skryte litt av www.clearprotector.com (De selger beskyttelse film på ebay til HTC hero).

 

Det er 20 dager siden jeg kjøpte varen fra dem, den ble sendt dagen etterpå men har aldri kommet frem. Så jeg kontaktet dem igår, de ba meg sjekke att informasjonen de hadde stemte så sende de jaggu meg en ny pakke med sporing!!!

 

Utrolig bra :thumbs:

Lenke til kommentar
Må bare skryte litt av www.clearprotector.com (De selger beskyttelse film på ebay til HTC hero).

 

Det er 20 dager siden jeg kjøpte varen fra dem, den ble sendt dagen etterpå men har aldri kommet frem. Så jeg kontaktet dem igår, de ba meg sjekke att informasjonen de hadde stemte så sende de jaggu meg en ny pakke med sporing!!!

 

Utrolig bra :thumbs:

 

ja, det må man si:)

Lenke til kommentar
Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. :)

 

Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex?

Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... :)

Sorry mente såklart mva, hvordan gikk det fikk du no ettersendt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...