Gå til innhold

Musikk som du liker, men alle andre hater


pululf

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal dra frem EN artist jeg får rare blikk av å høre på må det bli Crystal Castles. For å ta en sjanger er det definitivt jazz faktisk. Latterlig få jeg møter som ikke syntes det er merkelig å høre på jazz. Får rare blikk av det også.

 

E: Om jeg kan ta en bestemt sang.. Jo nei valget var ikke særlig vanskelig. Denne låten elsker jeg.

 

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Vel, for noen år siden hadde jeg veldig sansen for new wave/synthpop. Det hender sånn av og til at jeg tilfredsstiller ørene med denne typen musikk, men langt ifra like mye som før. Har fortsatt til gode å møte noen på min alder som liker det.

 

Jeg vil anta at for de fleste så vil dette minne om en pusekatt i paringstid som spretter som ønsket rundt på et keyboard. I motsetning til mitt tilfelle, hvor jeg opplever ren ekstase av musikalsk nytelse.

Lenke til kommentar

CHILL? Det der var ikke musikk jeg hadde greid å slappe av til i det hele tatt. Men jeg likte mye av musikken veldig godt, ble en plass i Spotify-sidebaren min. :)

 

Off-topic, men når jeg tenker chill-musikk tenker jeg Air.

 

 

 

Har enda ikke funnet noen andre som liker Amon Tobin. Er jo så herlig bra, men må kanskje høre gjennom plata et par ganger før det går inn (anbefaler "Supermodified"). Problemet er at ingen hører gjennom plater lengre, de hører bare singler.

Er ikke bare jeg som har lagt merke til dette nei, takk og lov! Har nylig blitt bevisst på dette og nå hører jeg nesten bare på plater.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Var solgt halvveis gjennom, Deviljoker. Hva slags rare mennesker er det som ikke liker dette?!

 

 

Godt å høre att jeg ikke er den eneste: ) Hvis du likte den anbefaler jeg deg å ta en titt på resten av "samlingen"

 

Har sett en del av disse, og jeg liker de veldig godt. Spesielt The Quantum World er ufattelig kul. Catchy, herlig nerdete og nydelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://open.spotify.com/track/2pLBnncte8HnrPKM2D6ag5

 

Har enda ikke funnet noen andre som liker Amon Tobin. Er jo så herlig bra, men må kanskje høre gjennom plata et par ganger før det går inn (anbefaler "Supermodified"). Problemet er at ingen hører gjennom plater lengre, de hører bare singler.

Elsker soundtracket han lagde til Splinter Cell: Chaos Theory, men har ikke hørt noe annet. Enda.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Dire Straits være en guilty pleasure? o_O

De er da rimelig bra og populære, er de ikke?

 

For min del er det i disse dager "Hypnotic Brass Ensemble" samt diverse amerikanske skolekorps.

Kommer jo ann på folka du henger med, det. Dessuten er Hypnotic Brass Ensemble ganske greit, sist jeg sjekket :thumbup:

 

[The Quantum World]

 

Alle disse Symphony of Science "sangene" synes jeg rett og slett er fantastisk bra laget.

Enda ikke møtt en annen person som liker de.

Digger disse låtene. Var helt hekta en periode. Har vist de til en kompis og han syntes de var kule og mente vi skulle sett slike ting i naturfagen da vi var yngre. Tror min favoritt må bli Children of Africa eller Onward to the Edge, men for å være ærlig digger jeg alle. Jeg digger bare Big Bang-låta litt mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...