Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Vil politiet rykke ut ved tips om personlig bruk av cannabis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OG ihvertfall ignorer skrekksceniaroene til Blåbær, bare bull! Du blir ikke heroinist eller makkafreaker av reven, bare tull.

 

:roll: Jeg har brukt halve livet mitt på å opplyse nære og fjerne om cannabisplanten og dens assosierte rusmidler. Du må ikke tro jeg er ny på den fronten. Jeg synes cannabismotstandere går under samme kam som kreasjonister. Begge deler oppfører seg som levende vegger så snart de bekjempes med logikk og fornuft. Begge deler er strålende eksempler på sterke ideologier som aldri kunne ha overlevd uten arvelig indoktrinering.

Lenke til kommentar
Jeg er mildt skuffet av at det er viktigere å bevare informasjonen i tråden enn å beskytte mitt personvern. Det skulle vært åpnet for anonym trådstarting i dette forumet.

Så ikke skriv så tydelig at det gjelder deg selv da i stede for å krangle på forumregler du har akseptert for å få poste her...

 

Som andre sier, er dette helt opp til det lokale politiet. Har opplevd på Vestlandet og måtte tømme ut ølen jeg drakk på vei til byen, mens på Østlandet har jeg aldri opplevd dette.

Lenke til kommentar

Bor i en ca like stor by, Politiet kan være ganske nazi her til tider.

Dukker opp med og uten ransakelsesordre.

Var en periode de gikk løs på folk som så rusa ut.

 

Men er du litt aktiv i cannabis miljøet, og handler litt av diverse folk vet nok politiet om deg.

Blir en av dealerne dine tatt, vet de veldig fort hvem som handler. ikke ved at han tyster, men på tlf logg om hvem som ringer.

 

Politiet har ikke ressurser nok til å ta alle som røyker hasj, selv om de til tider prøver...

Lenke til kommentar

Derfor man bør skaffe seg bra dealers så man ikke trenger flere en et par stykker. ;)

 

Men on-topic: Ja, de kan gjøre det. Var ikke lenge sia at ei kjendis sa på tv at hun røyket pot og der møtte politiet opp dagen etter med et lite forelegg.

 

Men tror det er små sjanser for at de gidder det ved tipsing, hvorfor ikke bare holde hemmelig om det til personer du ikke stoler på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...