Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Ferdig med Fist of the North Star! Dvs. 109 episoder. Jeg vet det finnes to sesonger til men de virker litt påklistret; historien om hokuto-brødrene er uansett ferdig etter kampen mellom Ken og Raoh i episode 108, og jeg føler meg ganske mettet på hele opplegget.

 

Har fortsatt The Guyver og Karas liggende og de har jeg hatt liggende -lenge-. Tror også jeg skal se Urotsukidoji: New Saga igjen, husker nesten ingenting av den og det går ikke an når jeg er Urotsukidoji-fan. Deretter må jeg finne upløyd mark.

 

Merker at jeg er litt i humør til å se noen gamle serier, 80- og 90-talls, så hvis noen vet om noen oppussede nyutgivelser av klassiske filmer/serier så for all del. :yes:

 

 

Du har bra smak =P Karas starter litt meh, men stick to it. Episode 4 er der det tar av. Det er der de skjønte åssen å styre kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forsøkt meg på Macross men aldri helt fått sansen for det. Jeg har sett de første episodene av Robotech, hele Macross 2, Macross Plus OVAen og filmen, men tente ikke vilt på noen av dem og har derfor ikke tatt meg bryet med Frontier eller originalen Super Dimensional Fortress.

Lenke til kommentar

Jeg hopper over denne arcen til One Piece i anime-en, da jeg ikke syntes noe om den i mangaen heller. Jeg snakker derfor om neste arc som mangaen er i nå. :)

Hehe, samme som meg med andre ord. Ikke at forrige arcen var dårlig i mangaen, bare ikke god nok til at jeg gidder se den i animen også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...