Snorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Synes det var dødsirriterende at filmene man valgte ble fortsørret, fikk liksom ikke sett hvilke filmer som var der fordi den dekket 9 andre filmer. Har ikke fått testet å se på film enda, men skal teste det etter skolen idag. Hvis du blar deg helt til høyre i menyen kan du velge hvordan filmene skal vises, default eller som liste. Listevisning er svært mye greiere (synes jeg). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ooo.. Nice! Takk Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Virker helt greit dette programmet. Leie en film i ny og ne om jeg ikke har den. pittelitt OT: Har vel blitt litt for glad i XBMC tror jeg. Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Må si voddler skuffe litt, mangen filmer koster 15kr og dårlig innhold av filmer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det er jo bare prøveperiode da, og 15kr er da ingenting, er lett verd det og slippe å stresse etter piratfilmer med norsk tekst. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet hva premium kommer til å koste? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet hva premium kommer til å koste?Det er ikke slik det funker, det er Pris per film. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 JØSS! Fikk invite i dag, er vel 3 dager siden jeg registrete meg på siden! Ah, jeg registrerte meg for 5 måneder siden og har ikke fått invitasjon enda. Så fint at verden er rettferdig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 I dag fungerte faktisk Voddler! Ingen problemer med å koble seg opp og ble ikke kastet ut i menyen etter 30 sekunder. Har ikke gjort noen endringer på maskinen så det er tydelig at det er ustabilitet fra Voddler sin side som er problemet folk sliter med. Er det noen som har testet premium filmene? Er det bedre kvalitet på de eller noe slikt? Ikke orka å teste selv enda ettersom det fortsatt er så ustabilt.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har vel sett en seks-syv filmer via Voddler nå og har ikke opplevd denne ustabiliteten folk har problemer med. Kanskje bare jeg som har vært heldig. Har skjedd en gang at jeg ble kastet tilbake til menyen. Men etter å ha startet filmen på nytt gikk alt helt fint. For alt jeg vet har jeg vært en av de som har hatt flaks de gangene jeg har brukt Voddler. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da fikk jeg invite, etter laaaaang ventetid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 JØSS! Fikk invite i dag, er vel 3 dager siden jeg registrete meg på siden! Får håpe jeg er like heldig som deg. Gadd ikke å registrere meg før i går. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet hva premium kommer til å koste?Det er ikke slik det funker, det er Pris per film. Det har vel vært snakk om både On Demand-ordning (pris per film) og fast pris ala spotify premium. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvordan får dere endret bakgrunnsbilde og slikt på startskjermen? Jeg har bare tre alternativer på startskjermen, "Settings", "Start" (tror jeg) og "Quit". På de videoene jeg har sett av Voddler er det mange flere alternativer her.. På Settings kan jeg bare endre skjermbredde ol. Er det annerledes på Mac kanskje? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ah, skulle vore slik som spotify er no, litt reklame i ny og ne. Jonathan eller Reberta kunne hoppa inn annakvar film og sagt HEY. Lenke til kommentar
covenent Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Mulig det er svart på tidligere, så noen lurte på det samme.Har et problem når jeg skal se på filmene, lyden fungerer fint men bildet skifter bare mellom forskjellige farger. Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Står på forrige side. Denne fiksen fungerer: http://getsatisfaction.com/voddler/topics/...enyer_funkar_ok Det var såpass nært altså Tusen takk Endret 5. januar 2010 av covenent Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvordan får dere endret bakgrunnsbilde og slikt på startskjermen? Jeg har bare tre alternativer på startskjermen, "Settings", "Start" (tror jeg) og "Quit". På de videoene jeg har sett av Voddler er det mange flere alternativer her.. På Settings kan jeg bare endre skjermbredde ol. Er det annerledes på Mac kanskje? Helt likens til meg også edit: har forøvrig windows 7 Endret 5. januar 2010 av atriC Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Her trodde jeg at jeg muligens hadde blitt oversett av Voddler, men så sjekker jeg junk-mailen og der ligger dem jammen meg en invite. Nå blir det film kikking! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er det den bakgrunntjenesten til Voddler gjør? Den står og går selv om jeg ikke har på klienten. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Den står og deler ut båndbredde til den som trenger. Altså laster du opp data til andre. Voddler er basert på P2P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå