Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog & Showcase - Toyota Supra MKIII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i dag og kjøpt nye hjulbuer, fra Veng. Det er altså hjulbuer til en Opel Calibra, men ettersom det er endel med MKIII som har brukt disse så tenkte jeg å gjøre det samme, dessuten billigere og enklere å få tak i. Trenger litt kapping og noe tilpassning, men alt i alt så blir det like godt resultat som de orginale.

 

21.jpg

 

22.jpg

 

Bilen sendes til rustsveising og lakkering sannsynligvis i morgen.

Lenke til kommentar

Ja, var innom veng og titta hva de hadde til bilen din, som var veldig veldig lite. Men genialt hvis du får på plass disse. Tenkt noe på å valse de samme slengen? Bare brette inn kanten altså. Jeg angrer veldig på at jeg ikke gjorde det før lakkeringa. For du skal vel ha noen breie feite hjul inni der I presume? ;)

Lenke til kommentar

Du var innom Veng og titta på hva de hadde til bilen min?? Såpass ja, ikke værst! :) Hvilken kant tenkte du å brette inn? Skjønte ikke helt den.. Forøvrig så er det 225 dekk på bilen nå, ser det er litt å gå på, så neste blir kanskje rundt 250 vil jeg tippe, uten å måtte bredde noe særlig.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Mister kanskje litt styrke, men litt bretting inn i toppen for å få inn hjula er ikke krise akkurat. Værre om man skjærer da. Den svarte du posta er jo ganske fint senka, men vil tippe om han ikke har valsa inn den kanten så subber det ganske godt der. Hjula sitter jo ganske godt uti hjulbuene såvidt jeg kan se :)

Lenke til kommentar

Kan se slik ut, men hjula stikker faktisk ikke utenfor kanten. Men jeg er fortsatt ikke helt med her. Snakker dere da om å brette den lille kanten utover, eller bredde inn hjulbuen enda mer? Slik at det blir mulig med mer plass til hjula osv.

 

-----------------------------

 

Av kjedsomhet så tok jeg en liten photoshop runde. :) Fikk så lyst å se drømmefelgene på bilen, og synes det så ganske bra ut jeg! Det eneste som er gjort er senk og felger, og lakkering på siste. Kjørte forøvrig litt for mye senk på den svarte, så det så litt feil ut rundt hjulbuene.

 

Photoshop-2.jpg

 

Photoshop-1.jpg

Lenke til kommentar

Måtte kjøre på med litt mer photoshop, klarte ikke helt å gi meg. Så med nye felger, senk, spoiler, bakskjerm, nye lister og hvite blinklys så begynner jeg å bli godt fornøyd. Dette er egentlig et innblikk i åssen jeg ønsker at Supra'n skal se ut når jeg er ferdig.

 

Photoshop-3.jpg

 

Men det er mye som gjenstår. Her har dere orginalbildet slik bilen står nå. :(

 

Photoshop-Orginalt.jpg

Lenke til kommentar

Man kan jo enkelt se for seg sølvfelger i tankene. Altså, det blir sikkert stilrent med sølvfelger men det kommer til å bli kjedeligere og bilen kommer til å miste litt av preget.

 

Den lista tok jeg i siste liten og lagde av kun brush tool, heh. Ellers takk :)

 

Valget kommer nok til å ende på gullfelger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...