Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jobbet på en lokal data sjappe i arbeidsuken, og vi fikk igjen maskiner fra reprasjon.

Så pakket jeg opp en asus mini pc, og merker straks at det ligger en hp lader i esken.

Så ringer en kolega han som har sendt inn maskinen, og ber han komme innom.

I mellomtiden har jeg skjekket att asus maskinen skulle ha 12 volt, og hp laderen ga ut 18 eller 19volt.

Så mens jeg har vært ute på oppdrag, hadde eieren av maskinen vært innom, og han sa att han hadde en hp mini pc hjemme, og laderene hadde blitt mikset, uten og skjekke helt, plugget han bare laderen i uten å skjekke laderen.

Jeg ler litt i etterkant av denne hendelsen :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke problemet, han overklokker jo bare maskinen!

 

Litt Off-topic: Neppe, for høy spenning risikerer bare å svi av strømstyringskretsen i PC'en. En pen måte å ødelegge PC'en på så det ikke lønner seg å reparere en gang.

 

EDIT: skriveleif.

Endret av janingar
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet, han overklokker jo bare maskinen!

 

Litt Off-topip: Neppe, for høy spenning risikerer bare å svi av strømstyringskretsen i PC'en. En pen måte å ødelegge PC'en på så det ikke lønner seg å reparere en gang.

Det haan dog kan få er en del høyere lysstyrke. Kjørte selv med en 21v adapter på en 16v T21 thinkpad, ble noe enormt sterkt lys, den ble litt varmere enn ellers også, men klarte seg fint.

Lenke til kommentar

Jeg har sommerjobb på et skipsverft i portvakta. Dette inkluderer blant annet å ta telefoner (sentralbord). Nå for to minutter siden fikk jeg en telefon, hvor personen på andre siden av røret sa: "Hei... Jeg tok noen blodprøver forrige uke..." før jeg avbrøt han med at han mest sannsynligvis hadde ringt feil da vi er et skipsverft og har nok lite å gjøre med blodprøver. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Smeller til med et par/tre historier siden det nærmer seg helg :D

 

 

 

For å lyse litt opp så skal jeg komme med noe som hendte meg her forleden dag. Skulle til en kamerat og hadde avtale med han at jeg skulle få tak i noe mat og litt snacks. Reiste på Rema for å handle snacks, og her er det slik at kebaben ligger slik at en går forbi inngangen dens før vi kommer inn på Rema. I det jeg gikk forbi inngangen til kebaben ser han ene som jobber der meg, jeg viser bare to fingre(peace tegn) i forbifarten og stikker inn på Rema og handler. Når jeg kom tilbake lå det klar to kebab og to Urge til meg(hadde vært på Rema i typ 5-7min). Her snakker vi service :p Men når sant skal sies så er jeg ofte innom og kjøper kebab der så de fleste som er der vet hvem jeg er og hva jeg pleier å kjøpe.

 

 

 

rema 1000 mjøndalen?:p

 

 

 

var en hard dag i dag på Europris! sykt mye varer til 10, 20, 50 og 100 kr. var kø i kassa i 4 timer i strekk med minst 10 i køa. desverre kun 1 kasse åpen:/ det var stress!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...