Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Lapper > mynter IMO.

 

Hvorfor vil du ha en 50-kroning?

Fordi 50-lappene er mindre, blir lettere glemt av, og slites så mye fortere.

En mynt med så høy verdi blir ikke glemt på noen måte, mens en lapp som skal bo sammen med 100, 200 og 500-lapper derimot, da er det lettere å glemme den egentlige verdien på 50-lappen. Og det er ikke vanskelig å se, etter standen på lappene å dømme. Ingen bryr seg om dem

Lenke til kommentar

Dro til Subway engang. Var fast kunde der og var ivrig og bruke de bonus kortan.

En dag jeg og dama skulle ha en sub hver så hadde dem ikke mer hvitløksdressing.

Eller andre gode dressinger for den saks skyld. Eneste hun hadde var remulade og salsa.

Så enden på visa var at jeg nektet å betale og gikk, så dem måtte kaste baggisene.

 

 

En måned etter tenkte vi at vi skulle prøve Subway igjen.

Og selvfølgelig var det samme dama bak disken og hun husket oss igjen.

Hun var frekk og sur, nektet å gi oss noen stempler på kortet etter vi hadde betalt.

Vi sa klart å tydelig dette var dårlig service. "Ja, det kan jeg ingenting for" sier hun bare.

Lenke til kommentar

Da er det snart over og ut med 50-øringen. Jeg regner med folk her inne blir veldig, veldig lei seg for at den forsvinner? :whistle:

Men... men... hva skal vi gjøre med den lille plassen i kassa som er forbeholdt 50-øringer da? :cry:

 

Neida, sjeleglad for at 50-øringen forsvinner. Er bare til bry.

 

Angående å eksplodere på kunder. Jeg ble kalt mindre pene ting av en kunde en gang, fordi hun hadde misforstått noe vi hadde sagt tidligere. Etter hun kalte meg "din lille nerd" og satte kursen mot utgangen var det dråpen i begeret for meg, så jeg ropte "Hurpe" etter dama. Hehe. Første og beste som slo meg, og hun var av typen som kunne fått en stein til å eksplodere bare ved å se på den.

 

Aldri gjort noe lignende verken før eller siden... og håper det var siste gang. Men jeg mener Winston Wolf sin kollega hadde all rett til å kalle sin kunde for "hore" ettersom han kalte henne for det.

Endret av Marekatten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunde i går:

Rett før stengetid var det en kunde som satt i massasjestolen. Da det var dags for oppgjør kom låseansvarlig og ba henne gjøre seg ferdig, på en pen måte selvsagt, for nå skulle butikken stenge. Hun lot seg ikke overtale, og ble sittende totalt ca et kvarter på overtid mens kasseansvarlig gjorde ferdig oppgjøret. "Det gjør ingenting, dere er jo her fortsatt. Jeg går når han går," sier hun, og peker på en av våre selgere :dontgetit:

 

Kunde i dag:

Kunden skulle gi meg, som jobber på lageret, en kjapp beskrivelse av selger han hadde vært inne og snakket med tidligere i dag, da jeg hadde et lite detaljspørsmål til denne. "Mann i tredveårene". Selger er 20 år gammel, og koste seg godt da jeg senere siterte kunden ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...