Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg er helt erlig er jeg ikke så trist over døden til Michael Jackson. Det er klart han var en god artist med god musikk, men hvis man fikk møte denne mannen på fritiden (ikke på noe konsert), ville man ha skjønt at han ikke kunne ha levd så veldig mye lenger. Han kan vel skylde på seg selv for dette, egentlig. Å bruke narkotika og rusmidler. Hallo! Heldigvis lever musikken hans fortsatt, og videoene. De er alltid tilgjengelige på YouTube.

 

Jeg tror Michael Jackson vil bli husket i en like stor grad som Elvis Presley blir husket. Tror nesten ingen mann har spredd like mye glede som MJ.

 

R.i.P - Rest in Peace, Michael Jackson

 

- AL :)

Lenke til kommentar
Han kan vel skylde på seg selv for dette, egentlig. Å bruke narkotika og rusmidler. Hallo!

 

Narkotika og rusmidler? Den må du utdype.

Tenker du på smertestillende medikamenter er det svært mange som desverre er avhengig av slike ting, og er ofte ikke noe man kommer utenom om man havner i en situasjon med mye smerter etter ulykker osv.

Hvordan du mener han må skylde på seg selv når han har hatt leger som tydeligvis gladelig har skrevet ut mengder av medisiner er det vel ikke Michael som kan skylde på seg selv, men heller legene som ikke gjorde jobben sin og sa at nok var nok.

Lenke til kommentar
Jeg tror Michael Jackson vil bli husket i en like stor grad som Elvis Presley blir husket. Tror nesten ingen mann har spredd like mye glede som MJ.

Jeg tror MJ kommer til å bli husket i større grad enn Elvis, for meg er det tre personer som har vært min inspirasjonskilder, Michael Jackson, Bruce Lee og The Greatest Muhammad Ali :)

Lenke til kommentar
Jeg tror Michael Jackson vil bli husket i en like stor grad som Elvis Presley blir husket. Tror nesten ingen mann har spredd like mye glede som MJ.

Jeg tror MJ kommer til å bli husket i større grad enn Elvis, for meg er det tre personer som har vært min inspirasjonskilder, Michael Jackson, Bruce Lee og The Greatest Muhammad Ali :)

det er jo en personlig sak, for min del kommer jeg til å huske mange andre fremfor de der, f.eks evil knivel, Simo Häyhä, Gandhi, bob marley, abraham lincoln, ja, ufattelig mange som har hatt større inflytelse enn MJ og de andre, men som sagt, personlig. isaac hayes, bernie mac, nicola tesla, kan nevne mange folk som har hatt stor inflytelse og som nok er store inspirasjonskilder.

Lenke til kommentar

En vennine av meg linket til denne artikkelen, og trodde fullt på det. Når jeg fortalte at det bare var bull ble hun helt sjokkert. Deretter måtte hun fortelle det til alle venninene hennes som også hadde trodd på det. :!:

 

De kan neppe ha lest hele artikkelen, for den er utrolig vittig når du vet at det bare er en parodi på alle ryktene rundt ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
han bleket jo huden og tok nese operasjon for å ikke være svart.

Feil!

Han hadde hudsykdom, se link: Vitiligo

Som gjorde at han måtte bleke huden.

 

Nesa er dog en annen sak, mange sier at han endret nesen på grunn av faren som mobbet han for sin store nese.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
errr, han MÅTTE ikke bleke huden....

Hva ville du gjort i hans situasjon da ?

Tenk deg å være svart, men å ha masse hvite flekker rundt om hele kroppen din.

Lenke til kommentar
errr, han MÅTTE ikke bleke huden....

Hva ville du gjort i hans situasjon da ?

Tenk deg å være svart, men å ha masse hvite flekker rundt om hele kroppen din.

Så alle negere med sykdommen må ta utallige hudoperasjoner og bli hvite? Jeje, selvfølgelig.

Tror du det ikke er litt annerledes for en superstjerne?

Lenke til kommentar
errr, han MÅTTE ikke bleke huden....

Hva ville du gjort i hans situasjon da ?

Tenk deg å være svart, men å ha masse hvite flekker rundt om hele kroppen din.

Så alle negere med sykdommen må ta utallige hudoperasjoner og bli hvite? Jeje, selvfølgelig.

Vitiligo er sosialt hemmende og kan på sett og vis sammenlignes med andre hudsykdommer som f.eks. psoriasis. Sykdommene er ikke bare fysiske, de påvirker deg også sosialt. Mange isolerer seg, mange bruker mye sminke eller dekker over sår/flekker med klær, mange kvier seg for situasjoner hvor man bruker lite klær osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
errr, han MÅTTE ikke bleke huden....

Hva ville du gjort i hans situasjon da ?

Tenk deg å være svart, men å ha masse hvite flekker rundt om hele kroppen din.

Så alle negere med sykdommen må ta utallige hudoperasjoner og bli hvite? Jeje, selvfølgelig.

Nå var det litt annerledes fordi MJ var en superstjerne som valgte å ta denne operasjonen.

Lenke til kommentar

* Jackson hadde kun piller i magen da han døde.

* Det 178 centimeter høye Jackson veide kun 51 kilo.

* Det meste av håret var borte, og Jackson hadde parykk da han ble brakt til sykehuset.

* Kroppen hadde spor etter minst 13 kosmetiske operasjoner.

* Blåmerker på knær og ryggen som kan stamme fra et fall.

* Flere ribben var brukket, trolig i forbindelse med forsøkene på gjenoppliving.

* Merker på brystet tyder på at stjernen har vært gjennom en hudkreft-operasjon

 

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560058

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...