Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Olympus E-P1!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juryen bedriver ferieavvikling. Jens har vært på ferie inntil nylig (forlovet seg gjorde han også på turen), Erik er i Hviterussland akkurat nå, og jeg skal besøke svigers på sørlandet og opphavet i Bergen neste uke. Vi håper på å få avgjort vinnere og publisert bilder i løpet av uke 34.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk*

 

Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer.

Lenke til kommentar

Ikke meninga å le men ser ut som du har fått jobben her...og at reglene skulle være så kompliserte hadde jeg ikke trodd. Siste mailen du referer til var helt klart dagens !

 

Nå har jeg sjekket inkomne bidrag til konkurransen, og så vidt jeg kan se har vi mottatt 370 tellende bidrag. De resterende består av omtrent 50% for sent innsendte bidrag, samt en del mail fra folk som glemte å opplyse om adresse og/eller minnekortpreferanse, folk som forsøkte å delta med flere bilder, spam, og en person som mente at det var FRYKTELIG av oss å avholde noe så FÆLT som en fotokonkurranse. *sukk*

 

Jaja, i morgen kommer forhåpentligvis galleriet med deltagerbildene, så samles juryen en gang i ukene som kommer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...