Gå til innhold

Vond smak på Coca Cola (1.5L)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste måneden har jeg merket en bismak på Coca-Cola, både halvannen- og halvlitersflasker kjøpt i Stavanger og Bergen. Er det bare meg, eller har de gjort noe nytt? :nei:

 

edit: Jeg lagde ny tråd, så ikke at denne fantes fra før. Men "godt" å høre at det ikke bare er meg ;) Skulle tro at en sommervikar har mistet sin Pepsi Max oppi :p

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Kjære Herman S.

 

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på kommentarer og informasjon fra forbrukerne som kjøper produktene våre, og det du har fortalt oss vil hjelpe oss i vårt kontinuerlige arbeid for å opprettholde de strenge kvalitetskravene våre.

 

Vi beklager at du ikke har vært helt fornøyd med din Coca-Cola i det siste. Derfor dekker vi gladelig utgiftene du har hatt ved å kjøpe produktet/-ene, telefon, kjøring, porto etc.

 

Med vennlig hilsen

 

 

Informasjonskonsulent

Coca-Cola Drikker AS

 

Lurer fortsatt på hva som er galt med produksjonen! Dere andre som har sendt inn Cola til analyse, har dere fått svar?

 

EDIT: forkortet personinformasjon.

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Ny mail etter jeg spurte om det faktisk var feilproduksjon.

Heisann,

Takk for hyggelig mail. En del av den serien er testet, og vi er enige i at det er en smak/bismak som ikke skal være der på enkelte produkter. Vi jobber på spreng med saken, og håper selvsagt det løser seg så snart som mulig. Vil for ordens skyld nevne at det er ingen helserisiko involvert. Ha en god kveld!

 

Med vennlig hilsen

Coca-Cola forbrukerservice

 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg fikk 100,- for tort og svi, hva skulle jeg brukt de på? Kjøpe ny ekkel cola?

 

Jeg er glad de erkjenner at de har et problem, og håper de i finner ut hvor det har vært en svikt. Enn så lenge får jeg kose meg med classic-Cola og burker från Sverje :p

Lenke til kommentar
Lurer fortsatt på hva som er galt med produksjonen! Dere andre som har sendt inn Cola til analyse, har dere fått svar?

 

EDIT: forkortet personinformasjon.

Jeg sendte inn en halvliter som smakte mugg for en mnd siden til analyse. Ikke hørt noe siden det. Fikk to mugg-colaer på en uke. (en på rimi nedre langgate og en på kiwi gauterød).

 

Har også fått en drøss halvannenliter colaer som smaker rart (ikke mugg, men ekkelt.) Trodde det bare var meg det var noe i veien med :p De fleste ble kjøpt på kiwi gauterød og meny tolvsrød.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

I had to switch to pepsi until they fix this i called coca cola and complained they said they would send something so

i could send in the defective product but so far i havnt seen anything from them.

I dont know what they are doing but this stuff tastes like shit i want my old cola back

but im starting to suspect that as long as people are buying this crap they are not going to do anything about it

i suspect that they are trying to save money by changing the formula around different sweetners or something.

this has been going on for a long time now im sure by now all the stock that was in the stores is new and it still

tastes bad.

Lenke til kommentar
Da har det kommet ny batch til MENY på Skallestad, Vestfold. Jon By Andersen heter det vel.

Disse hadde classicetikett, men smakte desverre dritt.

 

9191N10700 - 06APR10

 

Needless to say, ny mail er sendt til Cola.

I got some with the date 26 april 2010 thats ok tastes close to what i should be 98 percent ikke 100 percent

9211n10527 code

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...