Gå til innhold

Vond smak på Coca Cola (1.5L)


Anbefalte innlegg

Nå etter litt over 3 døgn i kjøleskapet smaker den ikke så dårlig som den gjorde, vaskemiddelsmaken er ikke like markant. Men den er der. Har fått konvolutten og skal sende inn flasken, har drukket max 1dl til sammen..

 

Blir dyr frakt da. 1,4 kg med post.

 

Holder med en liten skvett i en egnet boks og tomfalsken da.

Ser virkelig ikke hvorfor man gidder stresse slik med en vare som koster 15,- å kjøpe en ny en.

Alle har vel opplevd å drikke av en colaflaske som ikke smakte helt cola, og det kan være så enkelt som at de har stått lenge i sola før de ble hivd på kjøla, litt feil blanding ved fabrikk, gammel cola som har sått lenge, and the list goes on..

Synes det er bra at noen gidder, jeg. Det burde jo ikke forekomme at man får dårlig cola så om nok folk klager så kanskje de fikser på noen rutiner el.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*
*snip*

Holder med en liten skvett i en egnet boks og tomfalsken da.

Ser virkelig ikke hvorfor man gidder stresse slik med en vare som koster 15,- å kjøpe en ny en.

Alle har vel opplevd å drikke av en colaflaske som ikke smakte helt cola, og det kan være så enkelt som at de har stått lenge i sola før de ble hivd på kjøla, litt feil blanding ved fabrikk, gammel cola som har sått lenge, and the list goes on..

Klart en har opplevd at colaen har en _litt_ annen smak enn normalt, men det jeg opplever nå om dagen er helt sært. Har fått fatt på 6 flasker (tre 1,5 litere og tre 0,5 litere) som smaker så fælt (minner om såpe) at de er udrikkelige. Det er klart at det ikke bare er tilfeldigheter som fører til dette når det blir slik et antall og flaskene er kjøpt på forskjellige butikker både i Moss og Ski.

Lenke til kommentar

Har også opplevd vond cola

 

Kjøpte en 4-pakning med 1,5 litere sist uke. Åpnet den først i helgen og satte en 1,5 liter til kjøling for å ha til frokost på søndagen (dagen derpå). Men det smakte ikke Cola, smakte vondt. Tenkte kanskje smaksløkene fortsatt var på byen, men flaske nr to og flakse nr tre smakte like vondt. Gadd ikke åpne flaske nr 4. Kjøpte ny 4-paknig med cola i dag, smakte like vondt...

 

:thumbdown: veldig irriterende, og spesielt nå når det er så varmt i tillegg...

Lenke til kommentar

Rural_Juror: Det er sant at iskald Cola hemmer den vonde smaken på Cola, men når den blir litt mindre kald igjen, smaker den fortsatt like hest.

 

Mine colaer er sendt, og i mellomtiden har jeg og mine kompiser støtt på omlag 10forskjellige vonde colaer, samt min svoger har vært borti 10stk han også. Alle spredt utover Vestfold. 5 stk hadde det samme serienr, som var 9170n10514 - 16mar10.

 

De siste glass og boksene jeg har drukket har selvsagt smakt usøkt ;)

Lenke til kommentar

Ikke tull med O hellige sockerdrycka, du din Magnolian!

 

nytt svar fra Cola:

Hei igjen, tusen takk for din tilbakemelding. Kodene er notert og det er til stor hjelp. Du hører fra oss så snart analysen er klar.

 

Med vennlig hilsen

Coca-Cola forbrukerservice

 

Jeg er så ekstremt spent på hva analysen sier.

Lenke til kommentar

Ikke kast flasken, men kontakt Coca Cola Company. For et par år siden kjøpte jeg en halvliter som smakte elendig, og ringte til CCC. Etter å ha oppgitt et par numre som sto på flasken, var de enige i at dette var en feilproduksjon, og jeg fikk en kasse med glasscolaer i erstatning :thumbs:

Lenke til kommentar
Ikke kast flasken, men kontakt Coca Cola Company. For et par år siden kjøpte jeg en halvliter som smakte elendig, og ringte til CCC. Etter å ha oppgitt et par numre som sto på flasken, var de enige i at dette var en feilproduksjon, og jeg fikk en kasse med glasscolaer i erstatning :thumbs:

har hatt det flere ganger på jobben.. men i nødens stund så har jeg allikevel klart å tømme de^^ må skjerpe meg og begynne å si ifra.. har hatt en del dårlig i det siste..

Lenke til kommentar
Ikke kast flasken, men kontakt Coca Cola Company. For et par år siden kjøpte jeg en halvliter som smakte elendig, og ringte til CCC. Etter å ha oppgitt et par numre som sto på flasken, var de enige i at dette var en feilproduksjon, og jeg fikk en kasse med glasscolaer i erstatning :thumbs:

 

Shit man!

 

Om du fikk en hel kasse for én ødelagt halvliter, så tør jeg ikke tenke på hva jeg kan vente meg ettersom jeg har sendt inn 3 flasker, samt ~10serienr som også smakte død.

 

JEG GLEDER MEG!

Lenke til kommentar

Boks og glassflaske har alltid levert... men på plast så hender det nå og da at jeg støter på udrikkelig cola som jeg bare må slå ut på grunn av at smaken er harskt...

Aldri slått meg å sende inn flaska en gang...

 

Godt å se at det ikke bare er meg som er sær, men at det faktisk ligger noe i det :yes:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 4-pack med cola forrige uke. (1.5L) Og samtlige smakte rævva. Da mener jeg fryktelig dårlig.En spessielt sterk søtsmak, og en veldig søt lukt av samtlige flasker også. Har også smakt på halvlitere som jeg syntes er litt bedre, men fortsatt LANGT ifra vanlig cola.

 

For dere som mener glass cola ikke har denne smaken stemmer ikke dette her i Bergen. Kjøpte meg en glass cola, og den smakte også dårlig. Samme søtsmaken, ikke fult så sterk som halvlannenliterene, men ikke cola. Håper virkelig de finner en "produksjonsfeil" på cola flaskene de siste måneden. For dette er veldig skuffende.

 

- Jonas

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd det med Cola, kan ikke fordra vanlig brus (vanligvis). I visse tilfelfeller gjør jeg et untak og drikker brus med kalorier, og da går det i Urge og Tropo, men det er sjeldent. Jeg har opplevd noe lignende med Urge, at det smakte såpe, men det er lenge siden, det var den gangen jeg kjøpte 0.5 flasker i "gamle dager", og da drakk jeg mye av det, men den gangen var jeg ikke så opptatt av kropp og helse som jeg er nå.

 

Anyway, omtrent annenhver flaske jeg kjøpte smakte det såpe av, noen ganger kunne det gå lenger mellom hver gang, men det hendte ofte at jeg kjente den vonde såpesmaken. Begge kommer jo fra Coca Cola company, muffins! :(

Lenke til kommentar

Har opplevd at cola fra tid til annen (svært sjelden) ikke smaker som den skal gjøre. Har vanligvis forbundet dette med feil på pakningen, eller at noen har mistet flasken i gulvet og så satt den tilbake i hyllen. Enkelte ganger har jeg og fått colaflasker som bruser ukontrollert, og selv om jeg skrur på korken så bare fortsetter det å bruse inni flasken. En cola som er som den skal være bør bruse i munnen når man tar slurken og etterlate en frisk ettersmak av kanel og sitron som etterhvert blir litt beskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...