Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

*klipp*

DESSVERRE gikk den ikke i stykker. Dette hadde vært perfekt insentiv til å kjøpe en skikkelig telefon. Hver gang telefonen ringer med Nokia Tune (og det skjer minst annen hver gang), da kjenner jeg blodet koke! Dette flaggskipet har hull i skroget.

 

Hehehhe.. ikke for å forsvare telefonen på noe vis (nei , gud bedre jeg skjønner deg), men det der med Ovi store er vel strengt tatt noe som ikke direkte har noe med telefonen å gjøre?

 

Jeg kjøper ALDRI noe fra Ovi store igjen, for det jeg oppdaget var at etter jeg hadde kjøpt programvaren og jeg da eventuelt måtte resette telefonen (kjeddde jo en del ganger) så ville jeg miste programmene.

 

Jeg synes det er for galt at man ikke skal få produktene man tross alt har betalt for.

 

Jeg har ikke sett så mye somei kr refundert, selv etter flere klager, og noen OVI programmer har jeg aldri fått heller.

 

Svin :/

 

 

Vel.. Om du hadde oppdatert til nyeste Ovi Store så hadde den huska på de du hadde lasta ned/kjøpt.. Jeg har full historikk på alle jeg har installert og kan enkelt reinstallere alle :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel.. Om du hadde oppdatert til nyeste Ovi Store så hadde den huska på de du hadde lasta ned/kjøpt.. Jeg har full historikk på alle jeg har installert og kan enkelt reinstallere alle :]

 

Og hva skjer når du formaterer telefonen da... hehehe...

 

Uansett synes jeg at jeg burde få programmet når jeg spør dem om hjelp eller pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Vel.. Om du hadde oppdatert til nyeste Ovi Store så hadde den huska på de du hadde lasta ned/kjøpt.. Jeg har full historikk på alle jeg har installert og kan enkelt reinstallere alle :]

 

Og hva skjer når du formaterer telefonen da... hehehe...

 

Uansett synes jeg at jeg burde få programmet når jeg spør dem om hjelp eller pengene tilbake.

 

Infoen om hva du handler ligger ikke lokalt på telefonen men på Ovi Store, så om du bytter telefon (så lenge programmet passer til den nye telefonen), formaterer eller hva enn du gjør har du fortsatt tilgang til kjøpene dine

Lenke til kommentar
jeg sliter med gps på n97 mini... Tar helt sykt lang tid før jeg får "gps dekning" om jeg i det hele tatt får.. Jeg har på agps og nettverksbassert osv men får likevel omtrent aldri dekning. Flere som har dette problemet eller? Må den leveres inn?

 

Kan hende du mangler nettverkstilgangspunkt ?

Det manglet på min N97 vanlig.. Da tok det lang tid før jeg fikk signal.. men husker ikke helt hvor jeg fant disse instillingene, men jeg har posta det tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar

En nokiaansatt bekreftet i en post på diskusjonssidene deres, at en fw oppdatering skulle komme i slutten av desember. Senere har det blitt bekreftet at den skulle komme i dag. Nokia slipper ikke cangelogs for sine oppdateringer og kommer vanligvis med liten eller ingen info om hva kommende oppdat vil inneholde. Vi må nok vente litt til og håpe det blir en bra oppdatering, Nokia skylder oss det.

Lenke til kommentar

Men har du noen link til denne informasjonen? Hvor er det sagt/skreve/bekreftet av en nokiaansatt? Vet ikke hva som er vanlig for Nokia men har no vært en go del info om alle oppdateringene som e har fått til telefonen før den ble sluppet på div forum twitter osv. Veldig mye om f.eks 2.0 oppdateringen. Lå også mye info på nettet om den alle første oppdateringen.

 

Bare lurer for har søkt litt men finner ikke noe fornuftig om denne oppdateringen =D

Lenke til kommentar
Men har du noen link til denne informasjonen? Hvor er det sagt/skreve/bekreftet av en nokiaansatt? Vet ikke hva som er vanlig for Nokia men har no vært en go del info om alle oppdateringene som e har fått til telefonen før den ble sluppet på div forum twitter osv. Veldig mye om f.eks 2.0 oppdateringen. Lå også mye info på nettet om den alle første oppdateringen.

 

Bare lurer for har søkt litt men finner ikke noe fornuftig om denne oppdateringen =D

 

Ny dato er 1. februar: http://discussions.nokiausa.com/discussion...id=68217#M68217

Lenke til kommentar

Jeg kan laste ned "Ovi Kart med gratis navigering 3.3" på min N97..

Fikk denne muligheten da nye FW egentlig skulle komme ut..

Sjekk oppdaterings menyen på mobilen ;)

Selv tror jeg at jeg venter på den nye FW.. for jeg har litt problemer med mobilen, så den skulle nok vært formatert.. + en tur på service pga GPS feil og linse riper..

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...