Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hra du lagret på interminne C: eller på lagringsminne E:? I såfall sistnevnte er det en smal sak å finne det.

 

Du kan stappe en TV-kabel (sånn mini-jack greie til RCA kompositt) inn i mini-jack inn/utgangen på telefonen og få samme bildet på TV-skjermen.

Lenke til kommentar

Velg "datalagring" når du kobler til telefonen med USB. Selv om du ikke ser det så er det valg nummer 2 fra toppen, hvis du brukte den sist så skal det bare være å trykke på midtre valgtast på "tastaturet" til venstre. Så skal den komme opp på min datamaskin som en minnepenn. C: disken vises desverre ikke.

Lenke til kommentar
Noen som har en produktkode tilgjengelig som har siste FW ?

 

Og tar ikke denne telefonen lading ifra PC? Fungerte på den forige telefonen min, N86, men ikke på denne.

 

Product Code: 0576353 (RM-505_EMEA_SCAND_QW2 Black) oppdaterte jeg min med.

 

Er denne for N97 Mini ? Får fortsatt opp at v.10 er siste tilgjengelige FW

 

Kompatibilitetsmodus?

Nei, funket ikke, da ville ikke programmet søke etter telefonen en gang. Men fikk tak i meg en pc med Vista, så da gikk det greitt:)

Lenke til kommentar

Nei, har igrunn hatt det sammme i tankene. Hadde en N97, men den blei igjen da jeg bytta jobb (takk og lov for det, makan til mandagstelefon...) Har tenkt mye på å skaffe en Mini, men jeg har ikke hatt veldig lyst før jeg hørte fra noen som har en som funker. Og da mener jeg funker ordentlig, som en telefon assa.

 

Skal ikke sitte og være bombeskråsikker rundt dette med v2.0 og V1.1 (Mini), kan hende den fortsatt er på 1.0. De skal iallfall ha samme funksjonalitet. Sitter på jobb, så jeg har ikke linken til der jeg leste det sist. Men man finner det sikkert med Google.

 

Edit = Skriveleif

Endret av Babaluba
Lenke til kommentar
Når kommer den nye FW (v2.1)? Den er vel en del på overtid nå...

 

Hvis den i det hele tatt kommer. Etter hva jeg vet så er dette et rykte på grunn av én twitter-post som siden har spredt seg som en sannhet på nettet. Meg bekjent har NOKIA aldri annonsert fw 2.1, kun en såkalt "innsider" som tidligere visstnok har spådd riktig om en del ting...

Lenke til kommentar
Har tenkt mye på å skaffe en Mini, men jeg har ikke hatt veldig lyst før jeg hørte fra noen som har en som funker. Og da mener jeg funker ordentlig, som en telefon assa

 

Er ikke bare N97 mini en litt mindre utrustet N97 da?

 

Litt mindre skjerm, bitt litt tynnere og mindre internminne?

Lenke til kommentar
Hvis den i det hele tatt kommer. Etter hva jeg vet så er dette et rykte på grunn av én twitter-post som siden har spredt seg som en sannhet på nettet. Meg bekjent har NOKIA aldri annonsert fw 2.1, kun en såkalt "innsider" som tidligere visstnok har spådd riktig om en del ting...

 

Er det noen som vet hvor man kan eventuelt sende inn ønsker om endringer til en eventuell fremtidig firmware?

 

En ting som irriterte meg litt på jobb var at det var sykt knotete å bytte mellom samtaler.

 

på en Tuch skjerm ville detfor meg være naturlig å trykke på den samtalen jeg ville bytte til, men det er jo ikke mulig. Utrolig irriterende, var enklere på N95 faktisk..

 

Jeg har ofte 2-3 samtaler gående samtidig, setter en på vent, tar en ny, svarer den tredje, osv.. Det er omtrent umulig på denne telefonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...