Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Min mening:

Den er veldig god og skrive melding med, pga den har fult tastatur med fysiske taster. Får d ikke bedre enn det. Men det er ikke akkurat noe og skrive melding med når du kjører bil f.eks. Men jeg liker ikke og skrive melding på touch skjerm på noen telefoner.

Når d kommer til musikk har ikke dagene mine vært de samme etter jeg fikk spotify på mobilen. FM sender i lastebilen fungerer glimrende og privatbilen bruker e videokabel til skjermspilleren min. Og skal e mot formodning ut og traske eller når jeg er ute og reiser med fly osv så har e kjøpt meg noen ørepropper til 200 kr som fungerer ypperlig. Mangler litt musikk men d blir forbedret dag for dag. Samt du kan høre på nettradio f.eks med nrk sine nye app.

Litt usikker på d med bilder. Ikke opplev det selv men d e jo dette med at linsedekselet blir oppripet og så er d vel et problem med dette at bilda blir hvit på ene siden. Jeg bruker ikke kamera så mye og bruker det bare til morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testa "Reorganiseringsprogram for minnet" som man kan få fra oppdateringsprogrammet på mobilen?

Denne patchen skal visstnok flytte noen filer fra C disken til E, for å frigjøre mer plass på disk C :)

 

Kanskje dette løser noen problemer med at mobilen henger seg.

Har akkurat lagt det inn selv, så kan ikke si noe om det funker eller ikke enda.

 

 

*edit*

Ser at jeg nå har 46.3MB ledig på C disken, men glemte å sjekke hvor mye ledig plass jeg hadde før denne patchen.

 

*edit 2*

Det viste seg at patchen ikke ble kjørt av seg selv ved installering, og at dette må gjøres fra menyen..

Etter at programmet ble kjørt har jeg nå 49.1mb ledig på disk C.

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Hei, kikket litt gjennom tråden, men fant intet svar. Fikk nettopp min fars N97, og har etter div oppdateringer og nedlastninger kræsjet i et lite problem. Av og til, når jeg skrur av tastelåsen, så vil av og til ikke baklyset lyse opp (selv hvis jeg trykker videre på telefonen) og jeg må skru tastelåsen av og på noen ganger før baklyset kommer tilbake. Noen som har noen quick fix på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...