Gå til innhold

Hvem stjeler sko ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha :D

 

Kjenner en som holder seg med sko ved rett og slett å gå inn i en skobutikk, bytte sko, gå ut igjen!

 

 

Men kan jo være noen som tok feil da, du skulle bare tatt noen andre sko som sto der, og prøve å finne ut av det hele i dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv klarte jeg å ta feil par i for mange år siden da jeg var på fest i Trondheim på fest. Fyren kom etter meg nede i byen og var drit hakke forbanna. Jeg lo og hadde det ikke vært for kompisene mine som roa han ned, hadde jeg fått velfortjent juling :p

Lenke til kommentar

Uff.. Jeg er alltid litt mer varsom når det gjelder mine sko. Men har hørt om SÅ mange som har tatt sko.

Har kanskje med at jeg har sko av den litt dyrere varianten som regel.. Og det er akkurat slike sko jeg har venner som har mistet på fest..

Gjemmer skoene mine så godt jeg kan jeg hvis jeg er på fest med mange der :p i skap o.l.. haha :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Et godt tips kan vel kanskje være å knyte skolissene sammen. Ølbriller transformerer selv enkle knuter til et særdeles vanskelig regnestykke å få løst av og til... :hmm:

Lenke til kommentar
Et godt tips kan vel kanskje være å knyte skolissene sammen. Ølbriller transformerer selv enkle knuter til et særdeles vanskelig regnestykke å få løst av og til... :hmm:

 

Hahahahha.. Uff det er det beste jeg har hørt på lenge. Men tror du ikke det blir vanskelig å knyte opp de selv også da på slutten av kvelden?;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eventuelt skrive opp fasiten på en lapp og ha i lomma? Men ja det blir kanskje litt knotete med tanke på å få på seg sine egne sko igjen og da igjen kan det igjen føre til at man gir opp kanskje tar noen andres sko igjen... vanskelig.

Lenke til kommentar
Et godt tips kan vel kanskje være å knyte skolissene sammen. Ølbriller transformerer selv enkle knuter til et særdeles vanskelig regnestykke å få løst av og til... :hmm:

 

Det gjør jeg! :new_woot: Har aldri hørt om noen som har blitt frastjælt skoa da, men det sparer meg MANGE minutter med desperat leting etter den andre skoen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

dette skjedde på fest for en stund siden. Det var kommet altfor mange mennesker på festen, så han som eide leiligheten bestemte seg for at noen måtte gå, og i om med at det var noen folk som vi ikke kjente så godt, så bestemte vi oss for at det var dem som måtte g¨å, etter mye om og men, så gikk de til slutt, men en stund etter så begynte folka og bevege seg utover, og da fant vi ut at de som var innom tidligere hadde stukket av med samtlige av skoene på festen der de hadde tatt en sko fra hvert sko-par.

De fleste fant igjen skoene sine etter omfintlig leting i søppeldunker og hager til naboer.

 

De fikk igjen senere på kvelden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...