Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint bilde,du har klart og få med alle spekter uten og brenne ut himmelen ikke dårlig med en D40.

Også de andre bildene din viser at du har et "fotografisk øye"

 

Har du fotografert lenge eller er D40 ditt første speilrefleks.

 

D40 er mitt første speilrefleks. Faktisk mitt første egne kamera noen sinne (Med unntak av mobilkameraer)

Takk for rosen, det gir virkelig inspirasjon til å fortsette med dette. Og jeg føler jeg lærer noe nytt hver gang jeg er ute å "leker meg".

Lenke til kommentar

Det ble et utrolig bra resultat, Petteram.

 

--

 

Katta satte seg så fint til, så jeg dro frem kameraet. Bildet er døpt "What's that" grunnet tvilen om hva han faktisk "ser" på. Jeg skriver "ser" fordi han egentlig så på noe annet, men det ble en bonus for bildet. Er det en fugl? Er det en flue? Er det noe annet?

 

post-98222-1246232402_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei og hå for et vær!!

 

Gikk liten tur ute i varmen, da det begynte å komme noen drypp. Så kom et seriøst skybrudd - torden, the works - og så åpnet himmelen seg. Sikten gikk ned mot et par hundre meter, og skoene ble etterhvert fulle av vann - uten at jeg gikk i noen regndammer. Gaten utenfor ble elv, og jeg kjappet meg inn. Inn i dusjen og vrenge av. Fikk rasket med meg morgenkåpe og tok et bilde ut det regnvåte vinduet - ikke akkurat beste fokusforhold - her skarpet opp til døde for å få frem de blurry detaljene.

 

Legg her merke til at dette var etter at det hadde roet seg - vannføringen i gata var det flerdobbelte et par minutter tidligere.. :D

 

post-71211-1246380811_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...