Gå til innhold

Leter etter noen gamle flashspill jeg spilte da jeg var liten. Husker ikke navnet eller siden...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Driver og mimrer noen år tilbake da jeg drev og spilte på 123spill.no og 1001spill.no og leter etter noen spill, men finner de ikke igjen...

 

Håper noen har vært borti de før og kansje kan hjelpe meg litt :)

 

1. Ett formel 1 spill. Tror det var i fugleperspetiv, og man kunne velge forskjellige biler og kansje nasonaliteter. Tror jeg spilte dette i 2001 eller noe.

2. Ett pingvinspill, plattform der man styrte en pingvin på en bane. I veggene noen plasser så var det noen klumper som skjøt ut et slaks prosjetil som man måtte ungå. Tror jeg spilte dette første gang i 2001 da vi fikk internett.

3. RPG slåssespill med sverd og sånt. Så vidt jeg huser så var det 3D. Brettet var delt i ruter, og man kunne gå så så mange ruter. Når man klikka på en rute fikk man opp en meny der man kunne velge hva man skulle gjøre.

4. Et 3D bilspill der man skulle kjøre noen flasker, tror det var whiskey flask ned til en garage. Man kunne velge 3 forskjellige veier, en asfaltvei, en over en ås med grusvei og en tredje med mye stein i veien.

 

 

Håper noen kan hjelpe meg, hadde vært kjempekult og spilt disse spillene igjen :p

 

Edit: Srivefeil.

Endret av Rockie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...