Gå til innhold

Bærbar Pc til WoW gaming


Anbefalte innlegg

Hei, Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne en Bærbar som vil kunne dra WoW med så høy graph som mulig til fårhåpentligvis under 8000,-.

 

Tall Order maybe, men håper noen kan hjelpe meg :)

 

+ ekstra spørsmål:

er det mulig å spille WoW på f.eks Telenor Mobilt Bredbånd eller er det bare å glemme ? og er telenor best på området ?

Endret av Ludwiq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller wow på Ice mobilt bredbånd. Funker greit det. Litt ustabilt til tider, men har maks signal og har latency på i rundt 200-400. Vil nok anbefale de hvis du har tenkt å spille wow og slike ting. Vet ikke hvordan telenors mobile bredbånd er, men har hatt erfaring fra netcoms. Det var ubrukelig. XD Tok EVIGHETER å laste opp facebook, og wow var ikke å tenke på en gang.

Jeg anbefaler ice jeg :)

 

GLEDER meg til jeg skal kjøpe ny bærbar snart. Jeg tror det blir en dell for min del. Men, uff vanskelig det der :p

Lenke til kommentar

Jo det kan så være. Men grunnen for at jeg i det hele tatt bruker mobilt bredbånd er at jeg bor i fjellet. Her jeg bor har jeg ikke tilgang til noenting annet. Dermed så er det ikke mange i rundt her som bruker ice. Men, som sagt mangler erfaring innenfor telenor. Synes det er greit med ice, når jeg bor så nært svenskegrensa ;) Spiller ingen rolle om jeg tilfeldigvis krysser den svenske grensa eller ikke, noe jeg gjør stadig. Kjekt med en bærbar pc og et usbmodem.

 

Men, ja, jeg forstår forsåvidt den, bor man i et tettbygd strøk så er vel sikkert ikke ice det beste. Tror nesten du må se det på det selv. :) Regner med det er tusenvis erfaringer rundt dette området. For alt avhenger jo av dekning osv når det gjelder mobilt bredbånd. Så, det er forskjellig fra hvor du bor vil jeg påstå.

Endret av Majsna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...