Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja når jeg ser hva andre her inne har lagt ut bilde av, så skjønner jeg at vi er på litt forskjellige planeter. Personlig er jeg veldig glad for at jeg ikke går med deres briller.

 

Er vel litt spesielle briller som kreves om man skal passe inn under "Mote og velvære" på ett forum :roll:

Endret av Sending!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De trenger ikke være klassiske, det er solbriller det er snakk om. Om de er produsert for en 10'er i Thailand eller av en italiensk designer som bare lagde fem par har lite å si. Noen liker Oakley briller, noen liker Wayfarerkopier fordi de er billige, noen liker briller til tusenvis av kroner.

Lenke til kommentar

Uansett..

Dro til en lokal sportsbutikk og endte opp med disse:

 

Oakley Jupiter Squared

 

 

Hva i all verden var galt med disse brillene? Syntes di var råkule!

Jeg kjøpte nettopp noen briller som ligner disse med samme farge på linsene + Sorte Shaun white med røde fire linser.

Aldri vært mer fornøyd med noen solbriller noengang! Kanskje fordi jeg er lei av D&G, Ray Ban og LV douche briller :p

 

Har fatisk fått mye skryt av damer jeg aldri har truffet før også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Halve" Norge, både jenter og gutter, bruker jo Clubmaster, så det ikke er ikke rart du ser folk med de. Og de er jo forøvrig greie de, men jeg er personlig litt lei av å se de på folk. :p Skulle tro Ray-ban var de eneste som produserte solbriller.

Og jeg som trodde jeg hadde funnet noen litt spesielle briller siden de er 20 år gamle. :p

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

"Halve" Norge, både jenter og gutter, bruker jo Clubmaster, så det ikke er ikke rart du ser folk med de. Og de er jo forøvrig greie de, men jeg er personlig litt lei av å se de på folk. :p Skulle tro Ray-ban var de eneste som produserte solbriller.

Og jeg som trodde jeg hadde funnet noen litt spesielle briller siden de er 20 år gamle. :p

Betyr da ikke at de ikke er brukbare da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...