Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fransk og italiensk i skjønn forening.

 

DomVetro1.jpg

Dine briller? Eller er det bare et bilde du fant?

 

Mine, ja. De kom i det stilige sylinderet du ser på bildet. Filmen var dessverre ikke inkludert.

 

Hehe, tenkte meg det. De ser veldig stilige ut, hva syns du om dem så langt? Søkte opp Dom Vetro, men fant egentlig ingen anmeldelser eller lignende.

Lenke til kommentar

De overgår alt jeg har hatt av (solbriller) før på alle områder vedrørende design/konstruksjon i alle fall.. Ikke fått prøvd de i sola ennå, men tror de polariserte glassene vil gjøre en like god som jobb som hvilket som helst annet anerkjent solbrillemerke.

 

Relativt lite informasjon om Dom Vetro på nettet, ja. Sikkert fordi de er vel rimelig nye (og ukjente?). Selv kom jeg over de i en post på tumblr, og ble nær si bergtatt ved første øyekast. Skadet selvsagt ikke at de er håndlaget i de italienske alpene. Sjekk hjemmesiden for det som finnes av informasjon, og hør med kundeservice, de virker veldige hjelpelige (ga meg 10% rabatt etter bare å ha lusket rundt).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+5132

Er det noen som kan si noe om Rayban Caravan? Synes egentlig de er ganske fete, jeg kler ikke Aviator så tenkte kanskje Caravan kunne vært det neste paret.

Lenke til kommentar

Fader meg klart å miste mine Persol 649's.. Ser nå i tillegg at de ikke lenger produseres i 49mm, som passet meg svært bra. Redd for at 52mm kan blir for stort.

 

Noen som har sett de i 49mm, eller vet om butikker i Akershus/Oslo som fører 52mm?

 

 

EDIT:

Da klarte jeg å søke meg frem til en side som hadde de. 1600 kroner før tollen, takk! Ble en dyr affære dette..

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...