Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener de sitter bra og kler deg. Mine sitter også som dine. Noen kan sikkert si de burde være større, men så langt jeg ser bøyes ikke stengene nevneverdig utover, og det er jo en tommelfingerregel (usikker på hvor korrekt den egentlig er, men jeg kommer til stadig over den) at stengene ikke skal bøye innover eller utover når størrelsen er riktig.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe 52-20-140. Enten 52-20-135 eller 54-20-140. Bør jeg gå for 54 da? Eller er det stor sjanse for at det blir altfor stort?

 

Tror nok 54 skal gå bra. Rankiz: Jeg syns de passet bra.

 

Synes de passer bra, men brillestangen er bittelitt kort, får heller varme den opp å bøye litt på den, tviler på at jeg kan gå for 54, or? Det hadde ihvertfall vært hvis jeg skulle kjøpe meg et par til, som Persol 714 med blå glass. Kunne jeg hatt større, eller er de perfekt nå.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Fant et par gamle solbriller i en eske i dag, og hvor solbrillene lå i sitt originale etui. "Ray Ban" sto det, til min store overraskelse.

Viser seg at det er noen gamle Wayfarers. Pappa visste ikke fra når, men han ville gjettet på midten av 80-tallet eller lignende.

Merker at de er litt for store over nesa. Er det mulig å bøye rammen litt så brillene vil sitte bedre? Er det mulig på et par fra Persol også?

Vurderer å gå til en optiker, da jeg ikke satser på å gjøre den jobben selv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...