Gå til innhold

problemer med winamp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om jeg poster rett nå.

Har litt problemer med winamp. Den hakker no helt sykt når jeg er på nett å skal inn på en ny side.

Hvordan får jeg rettet dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker den til musikk. Men når jeg hører på musikk samtidig som jeg surfer på nett hakker den vær gang jeg går til en ny side, eller oppdaterer en side.

Bruker firefox som nettleser

Endret av Ground Z
Skrevet
Bruker den til musikk. Men når jeg hører på musikk samtidig som jeg surfer på nett hakker den vær gang jeg går til en ny side, eller oppdaterer en side.

Bruker firefox som nettleser

Hehe, trodde faktisk du brukte Winamp sin innebygde nettleser - kunne iallfall forstås sånn ut fra første post.

Du sier det hakker. Har du musikkfilene lagret på samme partisjon som profilmappa til firefox? I såfall prøv å defragmenter disken. Problemet ditt er neppe relatert til lydkort.

Skrevet

Sjekk dma innstillinger for disken du spiller av mp3 filene fra, og om harddisken kjører i pio mode, typisk symptom dette da.

Windows help

Workaround:

To re-enable the typical, or faster, transfer mode for an affected device:

1. Double-click Administrative Tools, and then click Computer Management.

2. Click System Tools, and then click Device Manager.

3. Expand the IDE ATA/ATAPI Controllers node.

4. Double-click the controller for which you want to restore the typical DMA transfer mode.

5. Click the Driver tab.

6. Click Uninstall.

7. When the process completes, restart your computer. When Windows restarts, the hard disk controller is re-enumerated and the transfer mode is reset to the default value for each device that is connected to the controller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...