Gå til innhold

Sort skin tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror dere hadde lykkes bedre med å lage en sort versjon av diskusjon.no skinnet. Kanskje prøve det ut i "Diskusjon.no sandkasse" ? :)

Edit: Leif

Endret av Torg3r
Skrevet

Har et spørsmål angående den greia i profilen som sier "Mest aktiv i". Er det ikke mulig å gjøre slik at man kan trykke på et ikon der, slik at man kan se hvor mange poster man har i hver kategori?

Skrevet

Interessant. Smilies er, selvsagt, feilfarget. Men skal bruke dette skinnet en liten stund fremover for å se om jeg kommer på noe mer.

Skrevet

Menyen med f.eks "se nye innlegg" er ikke på samme sted som på IPB 2.2.0.

Smileys var grusomme.

Men quotingen var fin, syntes jeg.

Skrevet
Smileys var grusomme.

Hvordan vet du det?

Jeg ser ikke andres signaturer, avatarer eller smileys - gjør ditt liv lettere, du også!

:)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Det er ingen rullgardin her. Hvor finner jeg den?

Kan du vennligst forklare hva og i hvilken sammenheng du mener med "rullegardin"?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Det er ingen rullgardin her. Hvor finner jeg den?

Forside_rullegardin_DK_brochure_2005.jpg

Det blir jo stadig bedre, men nå finner jeg ikke "Mine Innlegg" igjen... eller jo nå var den der igjen. Gleder meg til dette er helt ferdig. Fremdeles er det logoen og til dels layouten som jeg finner feil. Er vel kanskje litt for vant med å ha menyen til venstre.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Er det mulig å legge til en funksjon i kontrollpanel som lar brukeren styre hvilket skin som skal brukes til forskjellige tider på døgnet? F.eks Hardware.no Dynamisk skin NY! (07:00-22:00) og det nye sorte fra 22:00-07:00?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...