Gå til innhold

Sort skin tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Hepp godtfolk!

 

Mørket har senket seg over forumet, i hvert fall hvis du ønsker det. Et sort skin er nå tilgjengelig, med det ekstremt kreative navnet IPB Pro Sort. Du kan velge det med rullegardin-meny nederst i skinnet ditt. Mangler det noe i skinnet, så bare rop ut og så får vi se om vi kan få fikset på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine innlegg og siste 24 timer mangler.

 

Smilier trenger en real igjennomgang og få fjernet hvit bakgrun som er ufattelig irriterende egentlig når en ser ting med sort bakgrunn.

 

Ellers så må vel kanskje disse knappene her endres: t_qr.gif til sorte knapper så en slipper å ha noen blå knapper, noen røde og noen gule ;)

 

Diskusjon.no logoen i topp er også feilplassert.

 

Framsiden av forumet så er "Delete cookies set by this board · Mark all posts as read" inne i boks-kategorien til "tilbakemelding".

 

Tråd-ikonene icon11.gif har en blå bakgrunn på seg og ser helt merkelig ut.

 

Advarselsgrafen ser også veldig oppmerksomhetsyk ut med hvit bakgrunn og grå ikoner. (kanskje mest plagsom for oss moderatorer som ser alle advarslene ;))

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Godt initiativ, men trenger som bi-ril nevnte, en del forbedringer. Norske knapper blant annet, ekle små striper rundt smileys, de nevnte "Mine Innlegg" og "Siste 24 timer".

Ellers blir nok dette standard senere når det har blitt finpusset litt, da det står i stil med både win-temaet og opera-temaet mitt =)

 

Også sparer det miljøet ettersom skjermen bruker mindre strøm når det viser sort/mørke partier på skjermen i stedet for hvite/lyse partier!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Quoter bør også "synliggjøres" litt mer. Sånn som de er nå flyter de mer over hverandre. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

To problem:

Polls funka ikke

 

Det er ikke stort nok mellomrom mellom "Siste 24 timer" og "Mine innlegg". Resten har stort nok mellomrom.

 

Liker ikke at det er dynamisk though.

 

Men jeg liker best mørke nettsider pga at øynene slapper mer av, så jeg vil bruke dette fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

*prøve*

Urk og fysj, nei takk du. :hrm:

Sier ikke nei takk til et sort skin, men dette blir alt for "tøff fjortiss sl33k 1337"-feeling for min del. Logoen på toppen ser malplassert ut, rett og slett, samtidig som smilyene får noen små irriterende hvite kanter rundt seg. Dessuten hadde det vært veldig greit med "mine innlegg" og den ellers "vanlige" menyen som man finner på venstre side i andre skin. :)

Tror nå heller det hadde vært stilig med en sort variant av diskusjon/hardware-"skinnene".

Kanskje noe å prøve i sandkassen? ;)

 

Holder meg til hardware.no dynamisk ny inntil videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...