Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg dersom typen ikke vet om at det er komplisert, men får vite det den dagen han logger på facebook og leser statusen, samt alle trøstemeldingene fra venninnene hennes. :new_woot:

Been there!

Second that.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun: Hei

Meg: Hei hei

Hun: Skjer?

Meg: spilt spill og ble lei...

Hun: Ok

Et par minutter går...

Hun: Også svara du meg ikke, herregud

Meg: ? Du må stille et spørsmål eller snakke om jeg skal svare... =/

Etter det begynte hun å snakke om randome ting...

:wallbash:

• Liker 1
Skrevet

En venninne av meg og jeg prater:

(om x'en min)

Hun: Hun angerer på det som sjedde og slikt..

Jeg: hm?

Hun: bare glem det...

Jeg: Ok

Hun: -.-

wtf? :wallbash:

• Liker 3
Skrevet

Blabla "hva tror du" "liker han meg" osv, og de tidligere eksemplene her. Skjønner de ikke at vi ikke kan vite helt hva dem snakker om uten videre, og hvis det handler om en annen gutt gir jeg en god lang faen.

Skrevet

Er det kvinnfolk logikk å gå tilbake til drittsekker? Ei jeg kjente hadde en type, som presterte å nesten ha 3 kjärester på engang. De gjorde de slutt, og de kranglet etterpå osv osv. Deretter vil hun ha han tilbake.

Skrevet

Er det kvinnfolk logikk å gå tilbake til drittsekker? Ei jeg kjente hadde en type, som presterte å nesten ha 3 kjärester på engang. De gjorde de slutt, og de kranglet etterpå osv osv. Deretter vil hun ha han tilbake.

Jeg er ingen forhold ekspert, men jeg kan gjette at han er god i senga.

Skrevet

han hadde vel mange andre gode sider så hun var glad i ham. Og det trenger ikke være "god i senga". :tease:

Skrevet

Ingen skal settes i en bås p.g.av kjønn!

Alle menn er dyr/griser/idioter/you get the point...

Her gjør vi mer narr av ekstreme eksempler, trenger ikke å ta deg nær av det, heldigvis er ikke alle jenter slik. (Men du ville blitt overrasket om du var klar over hvor mange er det).

Skrevet

Her gjør vi mer narr av ekstreme eksempler, trenger ikke å ta deg nær av det, heldigvis er ikke alle jenter slik. (Men du ville blitt overrasket om du var klar over hvor mange er det).

huh?

• Liker 2
Skrevet

? Utred.

Feminister sier at man ikke skal dømme folk etter hvilket kjønn de er, mens de samtidig sier at alle menn er ekle/dyr/

gir ikke mening for meg

• Liker 8
Skrevet

Hvor går grensen mellom kjærester og knullevenner? Tydeligvis er det ingen, ifølge den tidligere dama mi(noen minutter siden). Vi hadde hengt sammen minst tre ganger hver uke og gjort det kjærester skulle gjøre i to måneder. Hun drar på ferie i to måneder og plutselig på facebook ser jeg at hun nettopp er blitt sammen med en annen fyr. Når spør hvorfor, svarer hun med at det tydeligvis ikke er lov med "guttevenner" i Norge(hun er egentlig ikke herfra). Hva faen?!

Skrevet

Hvor går grensen mellom kjærester og knullevenner? Tydeligvis er det ingen, ifølge den tidligere dama mi(noen minutter siden). Vi hadde hengt sammen minst tre ganger hver uke og gjort det kjærester skulle gjøre i to måneder. Hun drar på ferie i to måneder og plutselig på facebook ser jeg at hun nettopp er blitt sammen med en annen fyr. Når spør hvorfor, svarer hun med at det tydeligvis ikke er lov med "guttevenner" i Norge(hun er egentlig ikke herfra). Hva faen?!

du trodde dere var kjærester, mens hun bare mente dere var knullevenner? Sorry, kompis, men hvis dere aldri hadde blitt offisielt enige om at dere var kjærester - så var dere heller ikke det, og hun har rett. Det ser ut til å være du som blander kortene her...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...