Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Funker felgene? Hvor selges felgene?


voluz

Anbefalte innlegg

Noen som synes disse felgene funker på min bil? (Samme farge og type som på bildet.)

 

Noen som har erfaringer med om det er stor forskjell i kjørecomfort på 18" vs. 19" felger? Har allerede sportsunderstell. (Men vurderer forsåvidt en senk også.)

post-27284-1240351348_thumb.jpg

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syntes det så ut som om de var litt store, men ellers så det ut som om de funket ok.

du har ikke noe navn/bilde av felgen?

litt dårlig bilde av felgene på bildet du postet, så det er litt vanskelig å si noe helt klart.

 

du har stasjonsvogn? 19" felger står gjerne ikke i stil med resten av bilen når man har stasjonsvogn, men så har du en ganske grei stasjonsvogn da :)

Lenke til kommentar
jeg har sett en a6 med di felgene der og de er utrolig fine på sånn bil etter min mening.. og nei 19" er absolutt ikke for stort på en sånn bil :)

Godt at noen synes de ser kule ut. ;) Flere? Tar seff i mot innspill på hvorfor dere evt. IKKE synes de er fine også...

Lenke til kommentar
Jeg mener du totalvraker kjøreegenskapene med alt over 17 toms felger om du har orginalt sportsunderstell. Har du ikke sportsunderstell kunne du kanskje hatt 18 tommere.

Felgene kommer til å kombineres med et KW var 2 senkesett. Det som blir mest rasert er vel komforten....

Lenke til kommentar
Jeg mener du totalvraker kjøreegenskapene med alt over 17 toms felger om du har orginalt sportsunderstell. Har du ikke sportsunderstell kunne du kanskje hatt 18 tommere.

Felgene kommer til å kombineres med et KW var 2 senkesett. Det som blir mest rasert er vel komforten....

 

Kommer til å riste i gebisset ditt.

Lenke til kommentar
Kommer til å riste i gebisset ditt.

Heter vel at man må lide for skjønnheten... gjelder vel biler også, hehe... tror dog ikke det blir SÅ krise, flere kompiser har 19", funker ok det.. ikke rare forskjellen på 18" og 19" isåfall.. og jeg skal senke høyst moderat... misliker sterkt biler hvor det er så mye senk at hjulet går inn i hjulbuen... tipper jeg satser på at hjulbue og hjul blir liggende helt parallelt.. (Blir vel samme senk som bilen i post #1.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

F*** ikke mulig å oppdrive disse felgene.....

 

Noen som vet hvor de kan kjøpes? Sharifs har dem her, men er 9,5 istedenfor 8,5, så det utgår... orker ikke dekk som stikker utenfor hjulbuen.

 

I tillegg har Dekklageret og Motorsenteret E18 riktig dekk her, men de kan bare skaffe 3 stk., uten vilje/mulighet til å skaffe det 4.

 

Så, noen som vet av butikker som selger? (Om de er utenfor Trondheim må de ha mulighet til å sende.)

 

Takknemlig for svar.....

 

For dekkets utseende se vedlegg.

post-27284-1241788406_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hvorfor ikke gå for noa ala Option felger? Ligner på RS4 Replica felger, utrolig fett til A4 synes jeg personlig iallefall..

 

Når det gjelder de du selv har sett deg ut så ser de temmelig kule ut, men kommer muuligens til å bli litt ubehagelig å kjøre på med 19". En kompis har kjøpt 20" til en passat, jeg ler av han.

 

http://www.kelkoo.no/d-dekk-og-felger,Bilt...ption-100062113

post-116828-1241793580_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...