Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har .apk til den gamle yr.no appen som var i Android Market før?

Det er den som ligner veldig på den som finnes til iOS.

 

En annen ting er, alle disse treningsappene. Hvem bruker disse? Hvordan har dere telefonen med på trening?

Føler det blir veldig upraktisk å ha min 4" LG Optimus 2X på venstre armen når jeg skal jobbe e.l.

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Noen som har .apk til den gamle yr.no appen som var i Android Market før?

Det er den som ligner veldig på den som finnes til iOS.

 

En annen ting er, alle disse treningsappene. Hvem bruker disse? Hvordan har dere telefonen med på trening?

Føler det blir veldig upraktisk å ha min 4" LG Optimus 2X på venstre armen når jeg skal jobbe e.l.

 

her har du yr appen :)http://dl.dropbox.com/u/24827359/no.intellicom.yr.apk

Endret av Mr Sm17h
Lenke til kommentar

Wavesecure anbefales STERKT.

 

Hvordan det virker, du innstalerer det og en uninstall beskyttelse. Du vil deretter kunne logge deg inn på www.wavesecure.com hvor du kan styre mobilen. Herfra kan du:'

Låse telefonen, og sette på alarm om du ønsker.

Ta backup av alt du vil på telefonen. (kontakter, tlflogg, sms, bilder, filmer ect)'

FJERNSLETTE alt eller det du ønsker på telefonen.

Se hvor mobilen befinner seg (får opp kart)

se hva simkort som står i telefonen.

 

Om noen setter i ett annet sim vil wavesecure låse telefonen til mobilen er låst opp med pin fra wavesecure.

 

ANBEFALES

 

Pris? :)

 

Jeg kan annbefale appen "Spark 360" til folk som har xbox. Koster fem åtte kroner. Handy til å sjekke om noen venner er på, få en oversikt over achievements mens du spiller. Sende meldinger til venner, sende friend requests osv. osv.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Wavesecure anbefales STERKT.

 

Hvordan det virker, du innstalerer det og en uninstall beskyttelse. Du vil deretter kunne logge deg inn på www.wavesecure.com hvor du kan styre mobilen.

 

Hvordan har de løst hovedproblemet med alle programmer av denne typen -- man flasher telefonen med ny firmware (det krever hverken SIM-kort eller kjennskap til noen av passordene)?

Lenke til kommentar

Pris? :)

 

i følge denne siden koster det USD 19.90 i året.

 

 

Hvordan har de løst hovedproblemet med alle programmer av denne typen -- man flasher telefonen med ny firmware (det krever hverken SIM-kort eller kjennskap til noen av passordene)?

 

du skal jo kunne wipe alt innhold fra telefonen men det skal vel gå å installere alt på nytt på den selv om alt er slettet på den går jeg ut ifra. uansett så er det vel et fåtall som har kunnskap nok til å flashe telefoner med tredjeparts firmware.

Lenke til kommentar

du skal jo kunne wipe alt innhold fra telefonen

 

... kun dersom telefonen er koblet til wifi/GSM-nettene. Hvilket kun svært svært dumme tyver gjør uten å flashe mobilen.

 

(...) men det skal vel gå å installere alt på nytt på den selv om alt er slettet på den går jeg ut ifra. uansett så er det vel et fåtall som har kunnskap nok til å flashe telefoner med tredjeparts firmware.

 

For det første ser jeg ingen hindringer for å gjøre en adb pull for å dumpe innholdet i telefonen. For det andre ser jeg heller ikke hvordan wavesecure kan hindre folk fra å flashe ny PDA (det er trivielt med Odin). Sogar en offisiell PDA.

 

Hvorfor er imaginær beskyttelse verdt 20USD/år? (Om backup-mulighetene er lokale og er bra, så er det jo fort verdt bryet. Men som antityveri/personvernhensyn ser produktet til å være like ubrukelig som konkurrentene).

Lenke til kommentar

Det er flere i min omgangskrets som kan finne på å snappe til seg en telefon om de ser den bare ligger og flyter.

Jeg vil med 99% sikkerhet påstå at ingen av dem har den fjerneste anelse om at det i det hele tatt er noe som heter å flashe mobilen :-)

 

Svært, svært dumme tyver... Er ikke tyver i utgangspunktet svært svært dumme som stjeler mobiler? :)

 

Skaff fjernslettings- og sperreprogrammer, det er helt topp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken mobil du har, men de fleste mobiler jeg har prøvd, har mulighet til å bare flippes (Så skjermen ligger mot bakken), så går den over på mute :-)

 

Jeg har galaxy s å trodde det skulle være mulig på denne også, men virker ikke på min når jeg flipper den.

Lenke til kommentar

Wavesecure fungerer utmerket. Jeg har brukt den til backup av sms i forbindelser med factoryreset, dessuten har jeg testet fjernlåsingen.

Terningkast 6

:)

Selv om jeg gjerne skulle gjort telefonen om til en murstein i det en satan stjal den fra meg så er egentlig det viktigste for meg å få fjernet all personlig data på den. Hvis telefonen f. eks blir stjålet når den er tom for strøm og tjuvradden bruker litt tid på å få lada den (noen uker f. eks) og satt i nytt sim-kort. Vil jeg da kunne få sletta innholdet på den eller er jeg avhengig av at personen kobler den opp til nettet på en eller annen måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...