Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvor det har blitt av Yr-appen? Er den fjernet i påvente av en ny? Finner den ikke på market lenger..

 

Edit :Ser ut som om den ikke funket, men det er rart siden jeg brukte den til å installere yr appen på min andre tlf.

 

Det er den gamle yr appen jeg har med flip clock. Så har noen en enkel måte jeg kan kopiere den på så kan jeg legge den ut på nytt.

Endret av Daniel.h
Lenke til kommentar

Noen som veit hvor det har blitt av Yr-appen? Er den fjernet i påvente av en ny? Finner den ikke på market lenger..

 

Her er den

Får ikke til å installere yr.no-appen jeg. Kommer bare opp at det er feil når telefonen skal analysere den.

Jeg har en LG Optimus 2X.

Lenke til kommentar

Finnes det noe notatprogram som kan bli brukt til å skrive notater fra forelesning / skoletimer?

 

Sitter å vurderer en tablet og hadde vært rimelig kjekt om jeg kunne skrivd notater og tegnet figurer rett inn på tableten. Klarer aldri å holde styr på papirene mine.

Du har jo flere officeprogram som bla. QuickOffice, men vet ikke om de støtter håndskrift hvis det er det du er ute etter.

Lenke til kommentar

Finnes det noe notatprogram som kan bli brukt til å skrive notater fra forelesning / skoletimer?

 

Microsoft OneNote er det du skal ha på PC.

 

På mobilen eller paden bruker du så MobileNoter, den syncer mot OneNote. Microsoft har en egen app for dette, men tror MobileNoter er bedre. Du kan jo prøve begge.

 

Evernote er også en løsning, men der må du være klar over at notatene lagres i skyen, med de begrensninger det har (har offline-funksjonalitet, men må ha nettforbindelse for full tilgang til notater, også for søk). MS sin app for OneNote er også skybasert. MobilNoter kan både lagre i skyen, eller lokalt på maskinen, og den syncer da over WiFi om man vil (da går ikke noe info ut på Internett).

Lenke til kommentar

 

Her er den.

 

Jeg fikk heller ikke til å innstallere den.. Får bare "Spaltingsfeil"..

 

Bruker weather widgets, men savner app'n, da jeg syntes den var greiere og penere når man vil sjekke været flere steder samtidig.

Mulig at jeg har apk'n liggende på et gammelt minnekort, men håpet at det kanskje dukket opp en ny, offisiell app fra yr ala iphone-appen, ettersom den jeg tenkte på var borte fra market.

 

Takk for alle svar!

Endret av SuperG
Lenke til kommentar

Noen som har anbefalt "aix weather widget"? Laget av en nordmann, henter data fra yr.no, og presenterer værmeldingen i en elegant graf på home screen'en. Du kan altså få sett prognoser for både temperatur, vær og nedbør for de kommende 24 timene.

 

100 % fantastisk, er dog to "minus" for øyeblikket:

støtter ikke GPS-plassering, så du kan ikke få værmelding for "der du er for øyeblikket"

grafen tegnes ikke på nytt når du snur telefonen i landscape mode

 

EDIT: link. Finnes også en donasjonsmulighet til 20 kr, slett ikke dumt!

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Noen som har anbefalt "aix weather widget"? Laget av en nordmann, henter data fra yr.no, og presenterer værmeldingen i en elegant graf på home screen'en. Du kan altså få sett prognoser for både temperatur, vær og nedbør for de kommende 24 timene.

 

100 % fantastisk, er dog to "minus" for øyeblikket:

støtter ikke GPS-plassering, så du kan ikke få værmelding for "der du er for øyeblikket"

grafen tegnes ikke på nytt når du snur telefonen i landscape mode

 

EDIT: link. Finnes også en donasjonsmulighet til 20 kr, slett ikke dumt!

Sikker på at det ikke er du som har laget den da? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wavesecure anbefales STERKT.

 

Hvordan det virker, du innstalerer det og en uninstall beskyttelse. Du vil deretter kunne logge deg inn på www.wavesecure.com hvor du kan styre mobilen. Herfra kan du:'

Låse telefonen, og sette på alarm om du ønsker.

Ta backup av alt du vil på telefonen. (kontakter, tlflogg, sms, bilder, filmer ect)'

FJERNSLETTE alt eller det du ønsker på telefonen.

Se hvor mobilen befinner seg (får opp kart)

se hva simkort som står i telefonen.

 

Om noen setter i ett annet sim vil wavesecure låse telefonen til mobilen er låst opp med pin fra wavesecure.

 

ANBEFALES

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...