Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev det i blogginlegget, men kan godt få det ned her også. Det er litt vanskelig å putte fingeren på, men jeg opplevde at vanskelighetsgraden var lavere, og at reklamen ble mer forstyrrende. Reklamedelen kan så klart ha med å gjøre at jeg vanligvis spiller Ninjump på iPad, og at den større skjermen gjør at reklamen ikke blir like forstyrrende.

Lenke til kommentar

Skjer det samme uansett hva du ønsker å se? Det skal bare ta et par sekunder fra du har valgt film til avspillingen skal begynne. Du kan sende en mail til utvikleren og spørre, de har som oftest blitt spurt de samme spørsmålene flere ganger.

Ja, det gjelder uansett. Har prøvd flere. Det står bare loading hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å kjøre med Google navi i utlandet kontra en navi med kart innebygd som Navigon?

En må vel bruke dyr data trafikk da på Google navi?

 

Er mye i utlandet og reiser, og bruker navigasjon som er i mobilen.

Er det noen som vet dette? Eller vet om det er beskrevet tidligere. Er meget takknemlig for any svar:-)
Lenke til kommentar

Et for meg nytt funn og en gammel traver som nevnes for sjelden her:

 

Market har mange VNC-applikasjoner. Inntil for et par dager siden brukte jeg Android VNC Viewer. Fant tilfeldigvis PocketCloud, som er betydelig kjappere, pent og brukervennlig. Begrensningene som ligger i gratisversjonen, omgår man lett ved å kryptere VNC-forbindelsen selv med ConnectBot-tunnel (og egnet, gratis serverprogramvare for Linux, Mac eller Windows). Man lager seg en SSH-snarvei for hver av forbindelsene i ConnectBot, og bruker deretter den ene VNC-tilkoblingen som tillates i den gratis PocketCloud-versjonen. Filer flytter man med SFTP eller SCP - personlig liker jeg AndFTP til det bruket.

 

Mange har oppdaget muligheten for å lage søkesnarveier i PC-nettleseren som lar deg skrive f. eks. "b fisk" i nettleserens adressefelt for å søke etter ordet "fisk" i Bokmålsordboka. Etter hver blir man helt avhengig av denne funksjonen. Denne muligheten finnes også på Android-telefoner - med Searchify. En av fordelene med denne er at man kan klare seg uten en del apps som i praksis kan erstattes med en søkesnarvei.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Leifen18. Trodde det var en brukervennlig himmel, men det er egentlig bare en litt forbedret utgave av Nokias OVI. Når android og Google assosieres med ord som "åpen" og "frihet" osv, så syns jeg det var litt skremmende at man ikke kommer seg inn på android market uten å ha gmail. Jeg hadde også forestilt meg at .apk-'ene var fritt tilgjengelig på nettet, og deretter kunne overføres til mobilen..

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha installert "Yahoo Finance" på min HTC Desire Z som er rootet og flashet med Cyanogenmod. Det programmet er gratis. Allikevel får jeg ikke tak i det på Android MArket, fordi de mener at det programmet ikke fungerer på Gingerbread.

 

Men jeg er overbevist om at programmet hadde fungert om jeg bare hadde fått tak i .apk-filen..

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Leifen18. Trodde det var en brukervennlig himmel, men det er egentlig bare en litt forbedret utgave av Nokias OVI. Når android og Google assosieres med ord som "åpen" og "frihet" osv, så syns jeg det var litt skremmende at man ikke kommer seg inn på android market uten å ha gmail. Jeg hadde også forestilt meg at .apk-'ene var fritt tilgjengelig på nettet, og deretter kunne overføres til mobilen..

 

Så du har tenkt å kjøpe og knytte programmer til bare telefonen og ikke en konto så du senere kan laste de ned igjen på en evt ny Android telefon?

 

Og det med apk'er, du finner de aller fleste på nettet, men om du vil ha den nyeste og oppdaterte versjonen, hva er så galt med marked?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...