Gå til innhold

Sammenligner WoW med ulovlige spilleautomater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva pokker var det her? Vi fulgte jo bare disse, unskyld meg, ganske stakkarslige folka i deres hverdag. Dette ga meg ingenting, dette er heller ikke noe jeg kan overføre til mitt eget liv som "gamer". Forskjellen er alt for stor.

Ikke et eneste glimt av faglig innhold eller resultater av forskning eller lignende.

 

Nok en skuffende dokumentar som omhandler dette emnet spør du meg.

Lenke til kommentar

I Lold

Satt og såg på dette igår. Var fin han voksne typen som samenlikna seg sjølv med Robison, om han hadde rydda om han var aleine på ei øde øy. Så enda han opp med å få støv allergixD

Men dei som gama var litt noobs, bare daffa rundt og duella og nooba på Curator.

Men var lite givande ja.

Lenke til kommentar
I Lold

Satt og såg på dette igår. Var fin han voksne typen som samenlikna seg sjølv med Robison, om han hadde rydda om han var aleine på ei øde øy. Så enda han opp med å få støv allergixD

Men dei som gama var litt noobs, bare daffa rundt og duella og nooba på Curator.

Men var lite givande ja.

Ble ikke vist veldig mye i fra selve spillet, og når det gjorde det så var det jo mest dueling og med the curator ja. Men de gjorde jo garantert mere en dette.

Lenke til kommentar

Må nå si som flere har sagt tidligere; er det mulig?

 

Klarer de virkelig ikke å slutte? Gidd whine om hvor "jævla tøft de har det", og pell deg ut å få litt frisk luft. Det er jo INGEN andre enn deres egen feil at DE sitter foran PC'en dag inn og dag ut.

Unnskyld om jeg virker sur, men vi får jo vite om en "stakkar" som har mistet alt siden han begynte å spille WoW. Geez..

 

Spilte selv WoW i 2-3 måneder (betaler faktisk enda). Selvfølgelig blir du litt avhengig, siden det faktisk er et kult spill, men er da virkelig ikke noe verre en noe annet, syntes jeg. Jeg ble aldri noe særlig hekta på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...