Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på spillet Folklore (Ps3). Har ønsket meg den lange, førsta nå jeg fikke bestilt den fra Amazon og det skostet meg med frakt 703,04 kr.

Det var da voldsomt dyrt...kjøpt en special edition eller? Hvis du har mulighet til å kansellere kjøpet, så har jeg et lite brukt ett liggende, bare spilt gjennom en gang, som du kan få kjøpe av meg vesentlig billigere om du ønsker (vanlig versjon av spillet).

 

Siste kjøpet mitt var Mirror's Edge Catalyst til ps4 for 249 hos elkjøp, rimelig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en håndkontroller til SNES på CDON.no ikke så lenge siden. Og kostet meg 79kr.

 

 

 

Venter på spillet Folklore (Ps3). Har ønsket meg den lange, førsta nå jeg fikke bestilt den fra Amazon og det skostet meg med frakt 703,04 kr.

Det var da voldsomt dyrt...kjøpt en special edition eller? Hvis du har mulighet til å kansellere kjøpet, så har jeg et lite brukt ett liggende, bare spilt gjennom en gang, som du kan få kjøpe av meg vesentlig billigere om du ønsker (vanlig versjon av spillet).

 

Siste kjøpet mitt var Mirror's Edge Catalyst til ps4 for 249 hos elkjøp, rimelig fornøyd med det.

 

Ja, jeg vet at prisen til Folklore (Ps3) er ekstrem. Men det er uaktuelt at jeg kanselerer den. Det er et gammelt spill. Har null anelse på hvorfor den er så ekstrem på pris.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Forrige jeg kjøpte var ReCore til XBone til hele kr 288.- på cdon.no. Rimelig hyggelig pris der. Takket være kampanje hvis man forhåndsbestiller pluss rabattkode fordi jeg ikke har handlet på cdon på lenge. :) Er skeptisk til ReCore, men til en sånn pris har jeg råd til å ta en sjanse eller tre. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en håndkontroller til SNES på CDON.no ikke så lenge siden. Og kostet meg 79kr.

 

 

 

Venter på spillet Folklore (Ps3). Har ønsket meg den lange, førsta nå jeg fikke bestilt den fra Amazon og det skostet meg med frakt 703,04 kr.

Det var da voldsomt dyrt...kjøpt en special edition eller? Hvis du har mulighet til å kansellere kjøpet, så har jeg et lite brukt ett liggende, bare spilt gjennom en gang, som du kan få kjøpe av meg vesentlig billigere om du ønsker (vanlig versjon av spillet).

 

Siste kjøpet mitt var Mirror's Edge Catalyst til ps4 for 249 hos elkjøp, rimelig fornøyd med det.

 

Ja, jeg vet at prisen til Folklore (Ps3) er ekstrem. Men det er uaktuelt at jeg kanselerer den. Det er et gammelt spill. Har null anelse på hvorfor den er så ekstrem på pris.

 

Har faktisk dette med forseglingen på enda :p

Kjøpte det for mange år siden.

 

Siste kjøp:

 

Soma (PS4)

Kostet 69kr på psn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...