Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen moderator som har laget prinsippene for tråden, og at en bruker kan finne på egne regler for en tråd, stiller jeg meg ikke bak.

 

Det var ikke som om det var 2-3 sider med OT prat heller.

 

Nei, reglene for tråden er spesifisert av trådstarter og står i åpningsinnlegget:

REGLER

 

Hver post skal inneholde

 

* Tittel

* Hvor den ble kjøpt

* Hvor mye den kostet

 

Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på ett spill, slettes uten varsel.

2-3 sider med OT ville uansett vært ekstremt mye. Jeg synes ikke man skal auto-banne alle som skriver OT, men det er til tider på plass med en påminnelse.

 

On-topic:

BEEP - £6,95 - D2D

Lenke til kommentar

Er det så jævlig vanskelig å skrive hvor spillet er kjøpt, og hvor mye det kostet?

 

Ontopic:

Test Drive Unlimited 2 - 13,39€

 

@Steam, PC

 

EDIT: Eide meg selv litt der, siden jeg måtte copy-paste fra en tidligere post for å holde meg on-topic. Men alikevel :p Er så lei av å lese folk kjøpe billige spill, uten sjansen til å benytte meg av samme tilbud fordi man ikke skriver hvor de er kjøpt. Skjerpings..

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Er det så jævlig vanskelig å skrive hvor spillet er kjøpt, og hvor mye det kostet?

 

Ontopic:

Test Drive Unlimited 2 - 13,39€

 

EDIT: Eide meg selv litt der, siden jeg måtte copy-paste fra en tidligere post for å holde meg on-topic. Men alikevel :p Er så lei av å lese folk kjøpe billige spill, uten sjansen til å benytte meg av samme tilbud fordi man ikke skriver hvor de er kjøpt. Skjerpings..

Det ville vært fint om folk var litt flinkere med å skrive hvilken plattform spillene er til også.

Lenke til kommentar

CDON.com

 

Infinite Space (DS) - 124 kr

Kingdom Hearts (PS2) - 149 kr

Okami (PS2) - 169 kr

Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga PS2) - 0 kr (gratis pga kampanje)

(3 spill for prisen av 2 kampanje, valgte 3 stk PS2 spill)

 

Nintendo 3DS Cosmos Black - 1699 kr

Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D - 369 kr

 

Frakt

29 kr

Total sum

2539 kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...