Gå til innhold

Aprilfest 2009 - ok67 - Vidvinkel av bro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff ja, skummelt der...(vært noe mord der da ved broen), og du gjorde jo bildet ekstra skummelt :yes:

RandiA

Mordene du tenker på er vel de som Frits Moen ble dømt og senere frikjent for. De skjedde vel ikke ved Sluppenbrua, men ved dagens motiv: Stavnebrua. Dette er fagverket, som er den bærende delen under jernbanebrua.

post-19109-1241029216_thumb.jpg

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Hva som skulle bli dagens motiv var vel egentlig ganske opplagt. Brua trenger vel ingen nærmere presentasjon. Ikke helt fornøyd med dagens bilde, men ikke så enkelt å finne en god vinkel på denne med vidvinkelobjektivet. Da er jeg i alle fall i mål, med et bilde om dagen og av 30 ulike bruer.

post-19109-1241123646_thumb.jpg

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg tvilte på at du skulle klare denne utfordringen. Det virket på meg som om du hadde sett dobbelt når du mente at du skulle ta bilder av 30 bruer. Du tok utfordingen på strak arm, og du hadde slett ikke dobbeltsyn. Ikke minst har du tatt interessante bilder av bruer. Det er ikke verst. Bra jobba! Jeg er imponert.

Lenke til kommentar

Er ikke overrasket over at dette gikk så greit.

Er fortsatt mange broer å ta av.

 

Er glad for at jeg rotet meg inn i denne tråden. (kikker vanligvis ikke rundt i fotokategorien)

Mange fine bilder som ga meg nye perspektiv på broene her i Trondheim.

Lenke til kommentar

Det var ikke for mangel på broer jeg var spent på om du ville klare utfordringen. Det er det å a) komme seg ut hver dag, b) ha et snevert emne og c) klare å finne en interessant vinkel og til slutt d) gjøre en god komposisjon og eksponering som gjør dette til en skikkelig prestasjon tilsammen. Det har vært artig å følge tråden, jeg er imponert! Har nettopp gått igjennom tråden på nytt, og jeg glemmer fort, men både den 1. og den 20. er svært gode, og så tror jeg det var et par damenavn, -Ceciliebrua og en til som jeg likte spesielt godt. Og trikkebrua, og ... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...