Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åja, er det vært å prøve den? og du vet vell ikke tilfeldigvis pris på den?

All snus er verdt å prøve, for ingen har helt lik smak. Så for all del, prøv den.

 

Jeg har ikke noe pris på den, men vil tippe at den ligger omtrent på det samme prisnivået som annen snus i Sverige.

Lenke til kommentar

Fikk noen smaksprøver fra www.snusbutikken.no ved siste levering, litt klissete blekk på ordren og satt fast i en annen, den ble litt forsinket og tre Extreme porsjonsbokser ble lagt med ordren gratis. Blant disse var en helt ny porsjonsvariant "Extreme Pure Wintergreen" (enda ikke oppe på siden deres, må ringe for bestilling).

M28xTjRq.jpeg

dHpWdVov.jpeg

Er egentlig ikke særlig hissig på annet enn tobakkssmak i mine snusbokser, men denne var rett og slett knallgod. Meget sterk og tilfredstillende, og en artig sideeffekt med at den gir en behagelig svie veldig lenge. Godt med snus i posene var det også..

 

+ Smaker fortreffelig

+ Kruttsterk med 22mg/g nikotin

+ Behagelig svie

+ Billig, 66,- pr. boks

+ Oden's har ikke falt for fristelsen å ha for lite snus i posene

 

- Kunne hatt flere poser i boksen

 

 

PS: De to andre var "Extreme Cold Portion" og "Extreme Lakrits Portion", si ifra om man ønsker en minireview av disse...

bXl1c2ho.jpeg

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Tror jeg betalte 40kr boksen eller noe sånt. Smaken er helt grei, men jeg gjorde den tabben å kjøpe et tårn av den, så var dritlei etter 3 bokser. Ikke noe jeg kunne snust fast:)

stemmer, men så bare på nettet så vare 300 for et 10'er tårn, men får du 5'er tårn av thunder cola?

Lenke til kommentar

Det er mange som har sendt snus til Norge, men hvis det blir stoppet i tollen så får du ikke varene dine. I alle fall ikke hvis advarselen på boksene står på svensk (eller engelsk). Vet ikke helt hvordan regelverket for import av snus og andre tobakksvarer er for tiden, men husker at ett krav for lovlig postgang av snus var norsk advarsler/merking på boksen.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med å finne en type som passer meg. Sluttet å røyke til fordel for snus for et par måneder siden, og er ganske fersk. Har siden da gått mest i general classic portion som jeg synes er helt grei. Ser etter en standard snus-type så jeg har alternativer på de jeg ikke går så fort lei av.

 

Har prøvd ulike skruf-, nick&johnny- og 0x-typer som jeg ikke har sansen for. Noen som har tips til snus jeg kan ha sansen for som finnes i Norge også? Også gjerne en kosesnus med annerledes aroma iblant

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med å finne en type som passer meg. Sluttet å røyke til fordel for snus for et par måneder siden, og er ganske fersk. Har siden da gått mest i general classic portion som jeg synes er helt grei. Ser etter en standard snus-type så jeg har alternativer på de jeg ikke går så fort lei av.

 

Har prøvd ulike skruf-, nick&johnny- og 0x-typer som jeg ikke har sansen for. Noen som har tips til snus jeg kan ha sansen for som finnes i Norge også? Også gjerne en kosesnus med annerledes aroma iblant

Du kan prøve Röda Lacket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...